Hoop ´t zo! Ook nog flink geschrokken. Zit gewoon zo´n rotpunt vlakbij bij ´t´CBR. Gaat van 2 naar 3 banen na en stoplicht en in de bocht worden ´t dan 3. Waarbij iedereen officieel dan baan 1 en 3 moet nemen en daarna moet wisselen zegmaar. Ik reed rechts, dus ik ging op baan 3, maar die baan gaat dan naar de snelweg, dus ik kijk, richting en schuif eentje naar links op. Rijd ik echt net daar, had iemand anders blijkbaar geen nacontrole gedaan (ik reed daar inmiddels al) en die komt dus naar rechts....
Hoop echt zo dat dat morgen niet gebeurt, met m´n TTT had ik geluk, toen stond er een dikke vrachtwagen dus kon ik links vooraanstaan, als je dan een beetje gasgeeft blijf je gewoon iedereen voor en heb je dat dus niet......
Gefeliciteeerd allebei! net weer een les gehad, even over het examen gehad enzo. de les zelf ging echt super goed voor mijn gevoel en dat vond hij ook! wou eerst wel weten wanneer ik praktijk examen mocht doen, nu mag ik 3 juni pas voor mn theorie dus praktijk wordt m nog niet..
Yesssssss ik mag aanvragen !!! Verzoek moest wel van mij komen, wel een beetje apart maar als ik er niet over begin, begint hij er nooit over. Maargoed ben super blij !!
Een jaar hoezo mocht je niet eerder afrijden dan en moet je er nu zelf om vragen?
Colaaa
Geplaatst: 06-05-14 19:23
Yvank_ schreef:
Een jaar hoezo mocht je niet eerder afrijden dan en moet je er nu zelf om vragen?
Yep, Waar ik nu rij, hij is enorm perfectionistisch. Alles moet gewoon foutloos, maarja niemand kan foutloos rijden. Dus al heel vaak gevraagd kan ik aanvragen? Nee dit is niet goed, dit kan beter. Maargoed ik dacht, ik vraag nog 1 keer,en als het weer niet kon/mocht gingen we een andere zoeken. vandaag vroeg ik dus of er aangevraagd kon worden en ein-de-lijk het mocht ! Volgende week dinsdag avond weer les en dan alles in orde maken voor het examen, ga zo'n faal angst examen doen.