Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik weet nu wat bepaalde vakken inhouden en wat er verwacht wordt enzo, maar als ik alles van volgend jaar zie kan ik alleen maar denken 'Vind ik dat wel leuk..?'
Dat heb ik vorig jaar ook gehad, helaas doorgezet en uiteindelijk pas in maart gestopt. Jammer, want zo heb ik een jaar "verloren"! Nu bezig met mijn nieuwe studie en het is wellicht een van de beste keuzes die ik tot nu toe gemaakt heb 
Ik heb al tegen mezelf gezegd dat ik sowieso het hele jaar ga afmaken want ik vind deze periode echt nog te kort om iets te beslissen.
Vanaf morgen ga ik sowieso die hard aan de slag, echt geen zin
Topidee.
Ik zit net aan m'n week voor de deadlines, donderdag een analyse opdracht inleveren wat 50% van het cijfer is .. Voor de rest loop ik met alles aardig bij, alleen m'n 'Creative' vak blijft vervelend
Het is niet leuk, ik leer niets, zooitje ongeregeld en ik kan mijn creativiteit totaal niet kwijt
Ik faal echt hard in m'n 'Creative' vak.
WiancaR schreef:Ik heb mij hier een poos niet gemeld.. Ik twijfel zo vreselijk over mijn studieHet is niet leuk, ik leer niets, zooitje ongeregeld en ik kan mijn creativiteit totaal niet kwijt
Rebeccaa schreef:[paard] schreef:Ik heb mij hier een poos niet gemeld.. Ik twijfel zo vreselijk over mijn studieHet is niet leuk, ik leer niets, zooitje ongeregeld en ik kan mijn creativiteit totaal niet kwijt
Ik voel met je mee. Ik vind de sfeer onderling heel tof, creatief is bij mij niet zo aan de orde,
maar de paasei op school en de waardeloze lessen/hoorcolleges (Het Engels vooral; "here do you have a piece of the ehhhhhh strottenhoofd"). Daarnaast is er met mijn baan later dan niet echt een carrière te krijgen (je kan nooit echt promotie maken of zo) en ja daar twijfel ik soms ook over. het is ook heel praktisch en ik wil graag iets meer theorie..
Ik stond in maart al ingeschreven. Tijdens het introductiekamp in september waren ze "vergeten" om mij in een klas in te delen.. Nou geen man over boord, kan zelf wel een klas regelen. Nou moest ik vorige week al een tussentoets maken om te checken of je mee komt. Wie krijgt er geen mail en kan zich niet inschrijven? Ik. Over twee weken heb ik tentamens, voor tentamens MOET je een collegekaart hebben. Wie heeft er geen collegekaart? Ik
. Als ik geen collegekaart ontvang voor de tentamens schrijf ik mij per direct uit.