Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Hoe doen jullie dat trouwens, als je aangenomen bent en je word uitgenodigd ergens anders voor een solicitatiegesprek en dat spreekt je meer aan?
Ik ga nu naar de postNL!
_Ilona schreef:ik ben daardoor gewoon niet aangenomen omdat ik niet op zaterdag kon werken... beetje raar want aan de telefoon zeiden ze dat het geen probleem was..! Was dus best pissig. Had helemaal niet hoeven gaan als ik dat geweten had! Kreeg een afwijzing per mail met de aanhef beste Johny! Nou toen heb ik ze een mail terug gestuurd ik ben Johny niet... En wou bijna zeggen beste Anita!!!
Jolliegirl schreef:_Ilona schreef:ik ben daardoor gewoon niet aangenomen omdat ik niet op zaterdag kon werken... beetje raar want aan de telefoon zeiden ze dat het geen probleem was..! Was dus best pissig. Had helemaal niet hoeven gaan als ik dat geweten had! Kreeg een afwijzing per mail met de aanhef beste Johny! Nou toen heb ik ze een mail terug gestuurd ik ben Johny niet... En wou bijna zeggen beste Anita!!!
Ehmm.. was dit niet toevallig gewoon een verkeerd verstuurde mail dan?
Voor 't zelfde was deze niet voor jou bedoeld??
_Ilona schreef:ik ben daardoor gewoon niet aangenomen omdat ik niet op zaterdag kon werken... beetje raar want aan de telefoon zeiden ze dat het geen probleem was..! Was dus best pissig. Had helemaal niet hoeven gaan als ik dat geweten had! Kreeg een afwijzing per mail met de aanhef beste Johny! Nou toen heb ik ze een mail terug gestuurd ik ben Johny niet... En wou bijna zeggen beste Anita!!!
Silvia schreef:Astaloca schreef:Wil iemand mij een hart onder de riem steken?
Wat is er gebeurd dan? Stageplek kwijt of zo?