linnie050 schreef:Ik heb vanmiddag weer een gesprek. Elke keer als ik een gesprek heb gehad ben ik zoooo moe.
Hebben meer mensen daar last van? Dat solliciteren en de afwijzingen echt heel veel energie kosten?
Wat doen jullie eraan om je energie op peil te houden?
Ik ben savonds en weekenden laatste tijd erg moe.
Gisteren ook 3x tegen een deurklink gelopen dikke blauwe plekken op me armen.
2x thuis en 1x bij de paarden.
En meer dingen dat ik wat meer verstrooid ben de laatste tijd.
En ik heb een oriënterend gesprek is dat hetzelfde als een sollicitatie gesprek?
Ik herken het wel, ben in september ziek thuis komen te zitten ivm overspannen/stressklachten. Stress maakt je moe en verstrooid! Ik bedoel nu niet dat je overspannen bent hoor, maar zo te lezen levert het je een hoop negatieve energie op. Wat ik als tip kreeg van de bedrijfsarts en UWV arts, is om niet teveel over het werk te piekeren. Je hebt een afwijzing gehad, dat is dan maar zo. Je mag er even mee in je hoofd zitten en er van balen, maar daarna ga je weer verder. Tuurlijk is het poedersuiker, maar het is niet je hele leven, kijk ook naar de dingen die wel goed gaan (in mijn geval m'n lieve vriend en ouders die voor me klaar staan, bezig zijn met mn webshop, trainen met de hond gaat super goed). Ik moest ook lekker veel gaan sporten, Yoga doen, wandelen met de hond, etc. Leuke dingen doen met vrienden en werken aan de webshop (ook al had ik daar geen zin in en wou ik alleen maar slapen of op de bank hangen). Je moet zorgen voor een goed ritme in je dag, gezond eten en elke dag een frisse neus halen of wat leuks doen. Zorgen dat je elke dag ergens wat positieve energie uit haalt! Niet dat ik daar altijd goed in ben hoor, ik heb regelmatig van die dagen waarop ik denk van, laat mij maar in bed liggen, toedeledokie met je positiviteit. Maarja, dat is geen optie, dus geef ik mezelf dan toch weer een schop onder mn kont 
Enne, als je echt zo moe blijft, laat dan eens bloed prikken. Ruim 2,5 jaar geleden was ik ook helemaal op, ik was verstrooid, super moe, ik was echt helemaal niets meer waard. Toen bleek dat ik vitamine D tekort had!