Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) 
) pagina niet mogen verwijderen ofzo??

maar het uiteindelijk nu zowaar wel is gelukt om een wachtwoord-reset-mail te krijgen, waarna ik serieus 3 keer weer vastliep in die nieuwe link omdat ik een absoluut onleesbaar woord moest overtypen als verificatie (tot 3x toe echt.niet. leesbaar terwijl ik daar normaal helemaal geen moeite mee heb
) , toen herkende die ineens mijn mail-adres weer niet, nog een keer ingelogd....enz.
pmarena schreef:waarna ik serieus 3 keer weer vastliep in die nieuwe link omdat ik een absoluut onleesbaar woord moest overtypen als verificatie (tot 3x toe echt.niet. leesbaar terwijl ik daar normaal helemaal geen moeite mee heb)
en ben veel te druk met allerlei klussen in en om huis waar ik al jaren niet aan toe kwam....

Ik zie dat Mallootje me voor is, maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar wat voor bedrijf je moeder aan het starten is. 
Hoevaak mag iemand per jaar een pruik kopen eigenlijk? Ik dacht dat daar een maximum aan zat. Het bedrag heb ik wel op jullie website gezien. Iets van 390 euro. Maar volgens mij zijn de meeste pruiken duurder?