Aww, allemaal zielige mensen die bevroren waren en vertragingen hadden met reizen. Ik heb 20 minuten staan koukleumen op station Assen omdat de bus vertraging had. En dat was KOUD!
Meteen toen ik thuiskwam paardrijhandschoentjes gekocht, thermo-handschoenen zijn het geworden en ze waren echt héérlijk warm met rijden! Had me lekker dik ingepakt, misschien iets te dik want ik had het best warm tijdens het rijden.
Ben er zowaar op blijven zitten, was ook al heel wat. Paard waar ik op moest stond in zijn stal al bijna op zijn achterbenen en hij stond in een buitenstal en ik moest met hem door de sneeuw/ijs naar de binnenbak lopen, nou daar ging ik dan met een paard aan de hand, kop in de lucht, opengesperde neusgaten en ogen en enorm aan het dribbelen. Had al besloten dat mijn grootste zorg deze les zou zijn om erop te blijven zitten en dat is gelukt! En nog eigenlijk best lekker gereden! Haha.
Daarna nog even naar een vriendinnetje geweest die morgen jarig is, daar de thriller Secret Window gekeken. En zo maar eens lekker slapen. Zal eerst eens even Groningen proberen in de meerderheid te krijgen in het meetingtopic.