Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xManon_

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 22:55

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 22:59

Naast dat ik wel uitgenodigd ben, is het een GANGFEEST. Als ik al niet automatisch uit was genodigd omdat ik op deze gang woon, maakte het toch geen drol uit wie er aanwezig is :') Het staat alleen een beetje raar als je er zomaar random heen gaat (als je dus niet uitgenodigd bnt of op de gang woont)

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 23:01

Oke, dan ga je wel, wat jij wil.

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:18

Haha gewoon gaan.. als je er toch woont waarom niet?
Ik heb net een nachtje weg geboekt voor vriendlief en mij, met jacuzzi op de kamer!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:25

1234, die afkorting ken ik niet!! Dacht dat alleen Rob, Theo en Erich daar de ecologen zijn... Maar die hebben andere afkortingen...

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:55

Aww, allemaal zielige mensen die bevroren waren en vertragingen hadden met reizen. Ik heb 20 minuten staan koukleumen op station Assen omdat de bus vertraging had. En dat was KOUD! :brr: Meteen toen ik thuiskwam paardrijhandschoentjes gekocht, thermo-handschoenen zijn het geworden en ze waren echt héérlijk warm met rijden! Had me lekker dik ingepakt, misschien iets te dik want ik had het best warm tijdens het rijden. :P Ben er zowaar op blijven zitten, was ook al heel wat. Paard waar ik op moest stond in zijn stal al bijna op zijn achterbenen en hij stond in een buitenstal en ik moest met hem door de sneeuw/ijs naar de binnenbak lopen, nou daar ging ik dan met een paard aan de hand, kop in de lucht, opengesperde neusgaten en ogen en enorm aan het dribbelen. Had al besloten dat mijn grootste zorg deze les zou zijn om erop te blijven zitten en dat is gelukt! En nog eigenlijk best lekker gereden! Haha.

Daarna nog even naar een vriendinnetje geweest die morgen jarig is, daar de thriller Secret Window gekeken. En zo maar eens lekker slapen. Zal eerst eens even Groningen proberen in de meerderheid te krijgen in het meetingtopic. :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 03:37

:D
Zo ben toch geweest, heb een vriend van mij gepoket om ook ff langs tekomen en hij kwam :D Was uiteindelijk nog best gezellig. Veel random mensen ontmoet en mijn netwerk über hard verbreed (uhu)

En nog niet eens zo heel veel gedronken :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 09:47

oh my gosh ik blij dat ik nu niet in Arnhem ben :wow: http://www.weer.nl/wereldweer/actueel-e ... hem/1.html
-19 graden vannacht? :') Dan zou ik echt medelijden hebben met mn konijntjes :') gelukkig was het hier niet zo koud!!
Mjaah maandag weer naar Arnhem, dan is het alsnog -7/-8 graden.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 10:53

Op zich zouden je nijnies het moeten kunnen hebben :)

Oh trowens, ik heb een idee. Show het uitzicht vanuit je raam! (met sneeuw dus :) )

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 11:17

jaah konijnen kunnen veel hebben maar -19 graden vind ik wel te gek worden _O- al heeft mn broertje al een dik pak stro in het hok gedaan, als isolatie :P
Nu huppelen ze vrolijk rond door de sneeuw :j

Moet denken aan een foto van vorig jaar :')
Toen lag er véél meer sneeuw dan nu :+
Afbeelding

Mijn uitzicht:
Afbeelding
Heerlijk zonnetje <3

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 11:22

Leuke ramen heb jij :D

Ik ga ook ff proberen of het snel lukt, moet zo weg, en een beetje op tijd anders kom ik sowieso al niet op tijd :7

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 11:23

jaah he :+ Dat was nou dat ene dakkapel die erop gezet werd (in december) :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 11:43

Zo ik heb fotootjes gemaakt maar ga ze nu niet posten want dan weet ik dus wel zeker dat ik te laat ga komen in Rotterdam :+ Heb er sowieso al niet veel vetrouwen in ivm lopen naar station en daar met de trein moeten.. Aargh waarom rijdt er dan ook geen bus hier op zaterdag :oo voel me alsof ik in een achterafdorpje woon ofzo.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 11:47

ik hoop dat morgen de wegen wat beter begaanbaar zijn, want dan moet ik op de fiets naar mn werk := Anders ga ik met de bus, want ik heb geen zin om onderuit te gaan :') Ik haat fietsen met sneeuw/ijs!
Gelukkig hoef k maar tot 15:00 en hoef ik dus niet in het donker te fietsen!

Nu is mn kledingvoorraad er bijna doorheen doordat ik bijna iedere dag 5 lagen kleren aan had _O- hahaha

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 12:21

1234 :') Gaat inderdaad hard hé met kleding.

Mijn konijn heeft gewoon buiten gezeten hoor vanacht (het was vanmorgen -17 hier).
Maar ik had wel extra hooi gegeven en ze kan gewoon onder de grond.

Ik ga zo lekker schaatsen in de wei :D :evaw:

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 12:22

Pfff in deventer lag best veel sneeuw, kom ik gisteren thuisthuis (met wel wat vertragingen maar wonder boven wonder al mijn aansluitingen gehaald dus gewoon normale tijd thuis!) ligt er gewoon geen sneeuw!! Al is het hier wel een stuk kouder nu nog -12!!

Vandaag zijn opa en oma bij ons dus ga ik niet veel aan huiswerk doen! Morgen wordt huiswerk, opzoek dag!

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 12:27

Afbeelding
Mijn uitzicht, het raam is 's morgens tot het hondje bevroren maar dat zet ik morgen op de foto. De zon staat er nu al op, dus dan is het weg.

Afbeelding
gister op stal, even een paar foto's in de buitenbak.
Het klopt dat het bit raar hangt, het is een leerbit (bit van leer).
En daarvan hangen de ringen naar beneden (daarom gaan de bakstukken ook iets schuiner)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 12:46

k snap er geen drol van :+ k ben nu 3 kilo lichter dan aan begin van de week _O- (en nee, dat was niet met mijn 5 lagen kleren aan :+ )
Achjaah t zal wel :') Misschien is alles verbruikt bij de verbranding om me warm te houden ofzow _O-

Hier zijn mn ramen nog nooit bevroren geweest xD

Net ff gedoucht, wilde mn haar niet nat maken maar nu is het alsnog nat :+ Achjaah dan maar ff droog fohnen :P

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 13:23

Bij mij zijn de ramen op alle bij de kamers ook niet bevroren! Kan nu even geen foto's maken, Misschien vanmiddag of morgen! Net toch nog even aan verslagen gezeten die nu bijna af zijn! Vanmiddag ga ik niks meer doen dan ga ik gezellig naar dorp met oma en mams!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 15:06

we worden echt knettergek van dat bevriezen van de flessen water van de konijnen :')
om 12 uur had mn broertje de flessen nog ontdooid (en ik daarvoor ook al 2x), en net om 14:00 ging ik weer kijken, was het weer bevroren := Ze zaten er weer aan te lebberen maar er kwam niets uit. Dus maar weer ontdooid, en toen zaten ze weer als jut en juul aan die flesjes te lebberen :')

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 17:57

Ja dat zal wel! Bij ons bij de stal (voor de koeien) is ook alweer iemand bijgeweest, zat namelijk ook bijna een leiding vast.... gelukkig niks kapot gevroren want dan ben je nog verder van huis!

Nou ik ga oude kleren aantrekken (3 laags) en dan naar buiten paarden en kalfjes verzorgen :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:04

tis rustig hier :') iedereen de kou aan het trotseren?
Ik zit me te vervelen :Z Net nog een filmpje in elkaar geflanst van die puppy's waar we tijdje geleden hebben gefilmd, fokster wilde ook graag filmpje hebben xD Maar nu heb ik dat gedaan (en gemaild) en verveel ik me :')

Moeder geeft me eindelijk gelijk over mijn ''zorgen'' over het OV op maandag :') ze vond dat ik overdreef en dat het misschien allemaal wel weer rijdt maandag, maar toen las ze een bericht op teletekst en toen nam ze haar woorden terug :P

3 laags maar? :') Valt me toch een beetje tegen hoor :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:33

Hmm krijg een NS Alert dat zondag en maandag de NS nog aangepaste dienstregeling gaat rijden. :=
Motiveert lekker zeg :+

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:51

Oeps dan ga ik morgen maar weer wat eerder naar mijn kamer als er gedoe komt! Internet maar goed in de gaten houden!!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:55

Ik ga gewoon kijken hoe de situatie maandag is, anders blijf ik lekker thuis hoor :=
Heb coach al gemaild, want we zouden maandag uitleg krijgen over het project van de komende periode, maar als het zo doorgaat komt er bijna niemand :') Dan kan die uitleg beter verplaatst worden :')
Ik heb ook geen zin om met -11 graden of misschien nog wel kouder, 4 uur lang te moeten reizen ofzow. (misschien wel langer)
Normaal gaat het allemaal soepel, nu vrees ik van niet.

Woensdag heb ik een stagegesprek, gelukkig is dat met de bus, niet met de trein :+ Al rijden bussen ook niet altijd optijd, maar wel meer dan de treinen op dit moment.