Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het staat alleen een beetje raar als je er zomaar random heen gaat (als je dus niet uitgenodigd bnt of op de gang woont)
Meteen toen ik thuiskwam paardrijhandschoentjes gekocht, thermo-handschoenen zijn het geworden en ze waren echt héérlijk warm met rijden! Had me lekker dik ingepakt, misschien iets te dik want ik had het best warm tijdens het rijden.
Ben er zowaar op blijven zitten, was ook al heel wat. Paard waar ik op moest stond in zijn stal al bijna op zijn achterbenen en hij stond in een buitenstal en ik moest met hem door de sneeuw/ijs naar de binnenbak lopen, nou daar ging ik dan met een paard aan de hand, kop in de lucht, opengesperde neusgaten en ogen en enorm aan het dribbelen. Had al besloten dat mijn grootste zorg deze les zou zijn om erop te blijven zitten en dat is gelukt! En nog eigenlijk best lekker gereden! Haha.

Was uiteindelijk nog best gezellig. Veel random mensen ontmoet en mijn netwerk über hard verbreed (uhu)

http://www.weer.nl/wereldweer/actueel-e ... hem/1.html
Dan zou ik echt medelijden hebben met mn konijntjes
gelukkig was het hier niet zo koud!!
) 

Dat was nou dat ene dakkapel die erop gezet werd (in december)
Heb er sowieso al niet veel vetrouwen in ivm lopen naar station en daar met de trein moeten.. Aargh waarom rijdt er dan ook geen bus hier op zaterdag
voel me alsof ik in een achterafdorpje woon ofzo. 
Anders ga ik met de bus, want ik heb geen zin om onderuit te gaan
Ik haat fietsen met sneeuw/ijs!
hahaha 

k ben nu 3 kilo lichter dan aan begin van de week
(en nee, dat was niet met mijn 5 lagen kleren aan
)
Misschien is alles verbruikt bij de verbranding om me warm te houden ofzow
Achjaah dan maar ff droog fohnen

Ze zaten er weer aan te lebberen maar er kwam niets uit. Dus maar weer ontdooid, en toen zaten ze weer als jut en juul aan die flesjes te lebberen

iedereen de kou aan het trotseren?
Net nog een filmpje in elkaar geflanst van die puppy's waar we tijdje geleden hebben gefilmd, fokster wilde ook graag filmpje hebben xD Maar nu heb ik dat gedaan (en gemaild) en verveel ik me
ze vond dat ik overdreef en dat het misschien allemaal wel weer rijdt maandag, maar toen las ze een bericht op teletekst en toen nam ze haar woorden terug 
Valt me toch een beetje tegen hoor

Dan kan die uitleg beter verplaatst worden 
Al rijden bussen ook niet altijd optijd, maar wel meer dan de treinen op dit moment.