Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:De manager was er niet helaas bij la place, heb mijn CV achter gelaten, dus hoop wat te horen snel, anders bel ik morgen zelf op... of lijk ik dan een drammer?
s6801881 schreef:Ik heb twee brieven terug, dat de sollicitaties in goede orde zijn ontvangen, meer staat er niet in. Poeieren ze me nu af? Ik vind het een beetje vreemd...
s6801881 schreef:zonet nog een andere sollicitatie de deur uit, naar een organisatie waar ik na mijn afstuderen toch al heel graag wil werken, en ook nog eens een werkgebied dat me aanspreekt. Duimen dus! Helaas is de sluitingsdatum pas 13 januari, dus dat wordt even op de handen zitten. Wel vreemd trouwens, ze vragen vaak "met spoed" en dan doen ze er een paar weken over om de sollicitatieprocedure af te ronden. Mensen die echt opzoek zijn zullen toch binnen een week wel hebben gereageerd? En dan een week gesprekken en je weet het. Of bekijk ik dat verkeerd?
Citaat:Naar aanleiding van sollicitatie naar de functie van Administratief Medewerker, delen wij u hierbij mede, dat u niet in aanmerking komt voor genoemde vacature. Helaas sluit uw ervaring en opleiding niet aan bij de door ons gestelde functie-eisen.
Citaat:- Een gemotiveerde teamplayer met MBO werk- en denkniveau (ben ik/heb ik)
- Opleidingsniveau M.E.A.O. of vergelijkbaar (heb ik)
- Aantoonbare administratieve ervaring (20 jaar)
- Uitstekende contactuele vaardigheden, commercieel en cijfermatig inzicht en een goed gevoel voor service (kan op alles eerlijk ja zeggen)
- Uitstekende schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands en Engels. Duits is een pre. (Duits niet, verder ja)
- Aantoonbare ervaring met MS Office systemen en Accountview (heb ik)