Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eroslover schreef:Ook ik heb weer een afwijzing te pakken.... lastige is dat ze er weer geen reden bij zetten.
Tulandro schreef:evdpanne schreef:Het is gewoon zo lastig dat er bijna niks is, ben al blij als ik een vacature tegen kom waar ik op kan solliciteren... En dan krijg je alleen maar afwijzingen. Van de week begon mn moeder ook al zo lekker van: "Een juridische baan kan je wel vergeten die hoop heb ik na bijna twee jaar al opgegeven". Moet eerlijk zeggen dat ik die hoop ook kwijt ben...
Terwijl HBO juristen volgens de cijfers toch snel aan een baan moeten komen. En wat denk je van een baan als juridische secretaresse? Dan kun je ervaring opdoen binnen de advocatuur, veel juridisch werk.. en er zijn veel banen in te krijgen.
Cowgirl schreef:Mijn open soll. naar de directeur van de afdeling reintegratie is ZEER POSITIEF ontvangen.
Omdat ik liet zien zo te knokken voor een baan en vanwege mijn betrokkenheid bij het bedrijf.
Hij gaat het voorleggen aan betrokken collega's en dan hoor ik later meer.
Zou het dan nu toch echt gaan gebeuren?????????????????
Is het einde van die lange zwarte tunnel in zicht???????????
Spannende dagen maar als het aan de collega's op de vloer ligt zal het geen probleem zijn.
Ik zit inmiddels wel weer thuis, ging met lood in de schoenen naar huis gister.
Ik ben nog wel uitgenodigd voor een bakkie....dus wellicht word dat ook met GEbakkie.