Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kieffer schreef:Geweldig toch patpenIk hoop dat je de kans op één of andere manier aan kunt pakken, zeker omdat het niet makkelijk is om in jouw situatie zo 1,2,3 aan een baan te komen. Succes
joyce2 schreef:Oja, nog 2 nadelen (schoten me net te binnen), voorlopig hebben ze maar iemand tm september nodig en die oud collega die mij gevraagd heeft, is nogal een heethoofd, waardoor we vaak onenigheid hadden...
File is in het weekend idd wel minder, maar het is helaas geen optie om 1 dag in het weekend vrij te zijn. Het is namelijk bij een bedrijf dat jachten verhuurd en ik zou oa boekingen moeten doen en klanten ontvangen die in het weekend een jacht willen huren.
joyce2 schreef:Heeft net die oud collega mn voicemail ingesproken (had gisteravond laat toch de knoop doorgehakt het niet te doen en dus ff gesmst) en ze zegt dat je in het weekend maar een halve dag werkt, tot 12:00u dus dat werpt weer ander licht op de zaak. Maarja, als ik veel met die oud collega te maken krijg, weet ik niet of ik het daar wel naar mn zin zal hebben (blijkbaar vond ze mij toch wel aardig ofzo, haha) en dan zit ik alsnog met de reistijd... Begin nu toch weer te twijfelen, echt zo erg!
tantjeuh schreef:@Patpen: normaal is de arbeidsmarkt inderdaad terug aan het aantrekken, maar die trend is al wel eventjes bezig (toch zeker al van half vorig jaar). In april is er zelfs een artikel ergens verschenen dat er een recordniveau aan vacatures behaald is (eventjes gezocht: http://www.express.be/business/nl/hr/aa ... 144544.htm). Normaal gezien gaat dat de komende jaren ook enkel maar stijgen, vermits de gigantische babyboomgeneratie massaal op pensioen aan het gaan is (de eerste babyboomers zijn dit jaar 65 en dus pensioengerechtigd). Alleen maar positief dus!