Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gittekit schreef:Bij ons zijn er 2 verhuisd, 2 mensen die van de havo kwamen gestopt en 1tje blijven zitten, oh en 2 mensen die al waren blijven zitten en bij ons kwamen zijn naar de havo gegaan. Valt dus alles mee.
Gittekit schreef:Hahah. Slim, én lui.
Joonsel schreef:Pff wat gaat het hard hier!
Ik dacht dat ik m&o goed vernaaid had, maar heb net ff gekeken en het valt me reuze mee! Tussen 4.2 en 6.2! Hoop op een soepele norm
R_obin schreef:De komende twee weken houden wij je op de hoogte van de opvallendste klachten. Om alvast een indruk te krijgen van wat er allemaal mis kan gaan, hier enkele (ludieke) klachten van vorig jaar.
Knappe surveillant
Een scholiere uit Nijmegen vond haar surveillant zo knap, dat ze steeds afgeleid werd tijdens het maken van haar examen.![]()
kyrkelover schreef:Zo heb ik dyscalculie maar is niet vast te stellen omdat er nog geen goede onderzoeken voor zijn.
Ja toetsen op zeg groep 8 niveau.
Daar heb ik al de grootste moeite mee zonder rekenmachine.
Maar ja wel te doen natuurlijk voor iemand uit 6vwo.
Dus dan komt het niet uit de test.
Maar ik kan geen klok kijken, ken de tafels niet, delen kan ik al helemaal niet, aftellen ook zeeeer moeizaam. Zie geen logica in rekensommen zoals bij natuurkunde en scheikunde en wiskunde.
Ik weet totaal niet wat te doen. Algebraïsche handelingen blijven ook niet hangen dus voor mij lijkt het of ik het steeds weer opnieuw moet leren.
Tel nog op mijn vingers of doormiddel van dobbelstenen in mijn hoofd.
Omrekenen kan ik ook niet d.m.v die maattabellen.
Nou je snapt wel hoe ik dus op zie tegen de examens wiskunde,scheikunde/natuurkunde.
Chris schreef:Succes allemaal bij kunst, we gaan ervoor
Nueve schreef:Ik ben wel een lekkere remi hier.
Pf ik trek me echt terug uit dat VMBO topic, mijn god zeg. Probeer ik daar de boel een beetje uit te leggen, komen er opmerkingen als dat onze profielen niet bijzonder zijn. WHO CARES. Als je dat als maatstaf neemt..
En vervolgens een opmerking als "laat ze lekker gaan leren". Eerst gaan protesteren tegen stereotypering, en vervolgens het zelf doen? Dan maken die protesten ook niet erg veel indruk meer..
En er zullen nu ook vast wel mensen zijn uit dat topic die dit lezen. Cool.
_Irene11_ schreef:Maar dus ook over de boeken die je hebt gelezen? Kan het ook zijn dat dat per school verschilt?
_Irene11_ schreef:Maar dus ook over de boeken die je hebt gelezen? Kan het ook zijn dat dat per school verschilt?
Cherellee_ schreef:Nueve schreef:Ik ben wel een lekkere remi hier.
Pf ik trek me echt terug uit dat VMBO topic, mijn god zeg. Probeer ik daar de boel een beetje uit te leggen, komen er opmerkingen als dat onze profielen niet bijzonder zijn. WHO CARES. Als je dat als maatstaf neemt..
En vervolgens een opmerking als "laat ze lekker gaan leren". Eerst gaan protesteren tegen stereotypering, en vervolgens het zelf doen? Dan maken die protesten ook niet erg veel indruk meer..
En er zullen nu ook vast wel mensen zijn uit dat topic die dit lezen. Cool.
Ik heb een tip:![]()
![]()
![]()
Je kan niet met iedereen in discussie gaan(al kriebelt het bij mij ook
)