[HK] VWO eindexamen 2010 V

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FantasyB

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 07:53

Ohjee. Ik hoop echt zo op een soepele norm bij m&o.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:05

Succes allemaal bij kunst, we gaan ervoor *\o/*

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:10

Mornin' dames!

Kom op kunstenaars :):) ( :') )
Succes allemaal!

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:12

Gittekit schreef:
Bij ons zijn er 2 verhuisd, 2 mensen die van de havo kwamen gestopt en 1tje blijven zitten, oh en 2 mensen die al waren blijven zitten en bij ons kwamen zijn naar de havo gegaan. Valt dus alles mee.

Bij mij op school ook zoiets. In de 4/5/6e dezelfde klas gehad en totaal 2 blijven zitten en 2 verhuisd. Ook een ex-havo'er is gestopt en toch maar vavo gaan doen. Weet alleen wel zeker dat 3 mensen uit mn klas niet gaan slagen dit jaar.. Gaan al met 3 keer een 4 hun examen in en 3 keer een 8 halen voor een 6 zit er vast niet in ;)

Gittekit schreef:
Hahah. Slim, én lui. :D

Ik ben vooral lui en leer makkelijk. Komt alleen wel allemaal in mn korte termijngeheugen terecht dus ik moet alles steeds opnieuw leren _O-
Joonsel schreef:
Pff wat gaat het hard hier!

Ik dacht dat ik m&o goed vernaaid had, maar heb net ff gekeken en het valt me reuze mee! Tussen 4.2 en 6.2! Hoop op een soepele norm :)

Ooh, dat is helemaal niet zo erg als je dacht! Een hoge norm komt er vast gezien het aantal klachten! :)

R_obin schreef:
De komende twee weken houden wij je op de hoogte van de opvallendste klachten. Om alvast een indruk te krijgen van wat er allemaal mis kan gaan, hier enkele (ludieke) klachten van vorig jaar.

Knappe surveillant
Een scholiere uit Nijmegen vond haar surveillant zo knap, dat ze steeds afgeleid werd tijdens het maken van haar examen.

_O- _O-

Dat was bij mij ook zo! Wij hebben vaak studenten bij het surveilleren (van een uitzendbureau) en daar zat maandag ook een hele leuke tussen. Het gaat bij mij alleen niet zo ver dat ik er door afgeleid wordt. Wat is nou belangrijker op dat moment? :? :))

kyrkelover schreef:
Zo heb ik dyscalculie maar is niet vast te stellen omdat er nog geen goede onderzoeken voor zijn.
Ja toetsen op zeg groep 8 niveau.
Daar heb ik al de grootste moeite mee zonder rekenmachine.
Maar ja wel te doen natuurlijk voor iemand uit 6vwo.
Dus dan komt het niet uit de test.
Maar ik kan geen klok kijken, ken de tafels niet, delen kan ik al helemaal niet, aftellen ook zeeeer moeizaam. Zie geen logica in rekensommen zoals bij natuurkunde en scheikunde en wiskunde.
Ik weet totaal niet wat te doen. Algebraïsche handelingen blijven ook niet hangen dus voor mij lijkt het of ik het steeds weer opnieuw moet leren.
Tel nog op mijn vingers of doormiddel van dobbelstenen in mijn hoofd.
Omrekenen kan ik ook niet d.m.v die maattabellen.
Nou je snapt wel hoe ik dus op zie tegen de examens wiskunde,scheikunde/natuurkunde.

Wat vervelend zeg! :(:) Kan me voorstellen dat je opziet tegen na/sk/wi. Gelukkig heb je er wel een GRM bij! :D

Chris schreef:
Succes allemaal bij kunst, we gaan ervoor *\o/*

Ook namens mij succes allemaal vandaag! +:)+

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:20

Geeeeeeen zin in kunst. Iedereen heel veel succes!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:55

Succes iedereen!

Ik heb voor M&O een 4.8 nodig, en een norm van 0.6 zal er zeker wel inzitten :D
Het aantal klachten ligt echt hoog :wow:

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 09:13

Heel veel succes kunstzinnige mensen! Ik duik de natuurkunde boeken weer ik, kan ik vanmiddag lekker even een buitenrit met het paard maken

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 09:19

Ik ben dr even niet en mis gelijk een hele ruzie :P

Bij mij zijn er in de 4e 2 naar havo 4 gegaan en 3 naar havo 5 (eentje daarvan was al eens blijven zitten in vwo 4, en nu was die gewoon over maar had er geen zin meer in :? ), en nog eentje heeft vwo 4 opnieuw gedaan. In de vijfde zijn er 2 blijven zitten en is er een van de havo bijgekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 09:24

Voordat dit weer als provocerend wordt gezien..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-05-10 10:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 09:25

Oh en meiden idd nog heeel veel succes! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 09:34

Ik begin maar weer aan natuurkunde.. Het enige wat ik snap is kernfysica en radioactief verval enzo. _O-

Irisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 09:39

Straks muziekexamen... als ik een 5.1 haal blijf ik een 7 staan.. moet toch lukken?(A)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 09:47

Vast wel! :j Succes!

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:29

Moet lukken ja :) Ik ga maar eens aan de gang met maatschappijwetenschappen.. Niet moeilijk maar wel veel en alleen maar stampen. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:31

Ik ben wel een lekkere remi hier. :D

Pf ik trek me echt terug uit dat VMBO topic, mijn god zeg. Probeer ik daar de boel een beetje uit te leggen, komen er opmerkingen als dat onze profielen niet bijzonder zijn. WHO CARES. Als je dat als maatstaf neemt..
En vervolgens een opmerking als "laat ze lekker gaan leren". Eerst gaan protesteren tegen stereotypering, en vervolgens het zelf doen? Dan maken die protesten ook niet erg veel indruk meer..

En er zullen nu ook vast wel mensen zijn uit dat topic die dit lezen. Cool. :j

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:34

Hallo,

Kom even binnen vallen in dit topic. Sorry daarvoor :P

Ik zit in 5VWO en heb een vraag over 6VWO.
Krijg je in 6VWO een mondeling Engels? Net zoals je mondeling Nederlands (over de boeken die je hebt gelezen) of anders?

Ik denk: Jullie weten dat vast wel :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:35

_Irene11_ schreef:
Hallo,

Kom even binnen vallen in dit topic. Sorry daarvoor :P

Ik zit in 5VWO en heb een vraag over 6VWO.
Krijg je in 6VWO een mondeling Engels? Net zoals je mondeling Nederlands (over de boeken die je hebt gelezen) of anders?

Ik denk: Jullie weten dat vast wel :P

Wij wel ja. :j

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:35

Ik heb ik 5 VWO en 6 VWO een mondeling Engels gehad :j

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:36

Nueve schreef:

Pf ik trek me echt terug uit dat VMBO topic, mijn god zeg. Probeer ik daar de boel een beetje uit te leggen, komen er opmerkingen als dat onze profielen niet bijzonder zijn. WHO CARES. Als je dat als maatstaf neemt..
En vervolgens een opmerking als "laat ze lekker gaan leren". Eerst gaan protesteren tegen stereotypering, en vervolgens het zelf doen? Dan maken die protesten ook niet erg veel indruk meer..

Ik heb een tip: :x :x :x
Je kan niet met iedereen in discussie gaan ;) (al kriebelt het bij mij ook :D )
Laatst bijgewerkt door Cherellee_ op 19-05-10 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:36

Maar dus ook over de boeken die je hebt gelezen? Kan het ook zijn dat dat per school verschilt?

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:38

_Irene11_ schreef:
Maar dus ook over de boeken die je hebt gelezen? Kan het ook zijn dat dat per school verschilt?

Het verschilt zeker per school. Bij mij ging het over een algemeen onderwerp en over de 3 boeken die je dat jaar gelezen had. Waarom vraag je het niet even aan je docente? Weet je meteen wat de bedoeling is op jouw school! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:38

_Irene11_ schreef:

Wij hadden dat je in de 4e en 5e boeken moest lezen en daar kreeg je schriftelijke toetsen over [klassikale boeken].

En in de 6e moest je zelfstandig 600 blz. lezen en kreeg je daar je mondeling over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:39

Cherellee_ schreef:
Nueve schreef:

Ik heb een tip: :x :x :x
Je kan niet met iedereen in discussie gaan ;) (al kriebelt het bij mij ook :D )

Klopt! Heb iemand die daar een aardige reactie gaf nog even gePBt, en klaar. Ik wil idd altijd veel te veel discussiëren. O:)

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:40

Oke. Lastig dat dat per school verschilt.

Jullie allemaal succes met jullie verdere examens! +:)+

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:41

Oeh ik moet me ook echt inhouden :x

_Irene11_ schreef:

Ik kreeg in de 5e een gesprekje alleen met de leraar (kon je helemaal uit je hoofd leren). En in de 6e moest ik een soort spreekbeurt geven (kon je dus voorbereiden) waarna er nog vragen overgesteld werden (dus niet voorbereiden).
Boeken kregen we schriftelijke toetsen over.