Ja denk dat dat zeker wel een punt is, ook het feit dat sommige mensen fuzzy verkeerd verstaan of verkeerd onthouden en er fluffy van maken...
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Willen jullie mee denken,ik wil dus iets gaan doen voor bepaalde instanties.Of hoe omschrijf ik dat,o.a voor dieren asiels.De asiels moeten achter mijn plan staan,dus ik moet een goed praatje hebben.Ik wil dus met mijn ervaringen de juiste dieren aan de juiste personen gaan koppelen.Ook dieren die er al langere tijd zitten waar van ze zeggen dat die niet geplaatst kunnen worden,dat die uit eindelijk toch een baas krijgen.Dus door middel van bloesems en mijn gave,ga ik de dieren op een positieve manier laten veranderen.Dit alles doe ik niet helemaal gratis,en daar wringt de schoen dus.Hoe ga ik dit op poten zetten, misschien zijn er mensen die willen helpen?
joyce2 schreef:Tsja, aan de andere kant, als ik het tegen mensen vertel, zal ik ook gelijk een visitekaartje gevenAnders komen ze waarschijnlijk via een zoekmachine op mn website terecht en dan hoeven ze de naam niet te onthouden! Of is dat te kort door de bocht gedacht?
joyce2 schreef:Tnxx voor de reacties! Fuzzylicious it will be! Als het goed is krijg ik morgen een lijst met groothandels en leveranciers binnen, dan ga ik me inschrijven bij de KVK en dan kan ik mooi info in gaan winnen!