xFioon schreef:ik ga morgen naar universiteit twente, nog meer mensen?
Hoo is er morgen open dag aan de UT?

oliebol oliebol oliebol. Had ik geen gewild. Maar moet ook galajurk shoppen + wedstrijd morgen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikki_ schreef:En hoe was de open dag in Twente?Veel wijzer geworden?
Ik heb een 7,8 voor Natuurkunde terug en een 7 voor Biologie, zijn wel hele erge meevallers!
Wie gaan er volgende week allemaal naar Utrecht? Ik ga naar diergeneeskunde kijken daar
Ilsiie schreef:Halllooooo!
Even weinig te melden/reageren..
Maaarre......
IK BEN GESLAAAAAAAAAGD!![]()
![]()
Heb mijn ruiterbewijs op zak!![]()
![]()
Ilsiie schreef:Oja! Die mafkees.Ehm, even denken hoor, het is echt al lang geleden. Wat wij in de gaten moesten houden was de voorspelling van de heksen en hoe die stuk voor stuk uitkomen of uit lijken te komen, maar hoe het geweten van MacBeth hem achtervolgt. Ik weet niet of jullie ook de film bekeken hebben?
Ja en dat de vrouw ook veel invloed wilde hebben en haar man daartoe dwong zegmaar en dat zij dan op het eind gek wordt omdat 'het bloed aan haar handen kleeft'. En dat zij en haar man beiden slachtoffer worden van haar drang naar macht..
Zoiets was het geloof ik, maar t is echt al zodanig lang geleden dat het weggezakt is
Nikki_ schreef:En hoe was de open dag in Twente?Veel wijzer geworden?
Ik heb een 7,8 voor Natuurkunde terug en een 7 voor Biologie, zijn wel hele erge meevallers!
Wie gaan er volgende week allemaal naar Utrecht? Ik ga naar diergeneeskunde kijken daar