VWO eindexamenkandidaten 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 20:03

xFioon schreef:
ik ga morgen naar universiteit twente, nog meer mensen?

Hoo is er morgen open dag aan de UT? :oo
oliebol oliebol oliebol. Had ik geen gewild. Maar moet ook galajurk shoppen + wedstrijd morgen.

xFioon

Re: VWO eindexamenkandidaten 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 20:34

jup, vandaag en morgen was dat geloof ik.
balen datje nu niet kan... :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 20:39

Hmm, balen. Maar ja, het is niet anders!
Naar welke studie ga je kijken?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 20:42

industrieel ontwerpen en technische geneeskunde.
vond het wel jammer dat ze maar twee voorlichtingsrondes hadden? :? had wel meer studies gezien...
ga ik daar om 7.45 ofzo voor weg :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 20:44

Hmm, ja is wel weinig.. Zie het nu ook op de site. Zal wel komen doordat ze ook nog al die andere dingen organiseren naast de echte studievoorlichtingrondes.
Naar Technische Geneeskunde had ik ook wel gewild! Maar ga een keer meelopen bij iemand met Biomedische Technologie, schijnt aardig te vergelijken te zijn.

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 18:32

En hoe was de open dag in Twente? :) Veel wijzer geworden?

Ik heb een 7,8 voor Natuurkunde terug en een 7 voor Biologie, zijn wel hele erge meevallers! :)
Wie gaan er volgende week allemaal naar Utrecht? Ik ga naar diergeneeskunde kijken daar ;)

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 18:34

Halllooooo!

Even weinig te melden/reageren..

Maaarre......

IK BEN GESLAAAAAAAAAGD! *\o/* :D *\o/*
Heb mijn ruiterbewijs op zak! *\o/* :D *\o/*

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 18:43

Gefeliciteerd!! :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 18:47

Nikki_ schreef:

Ik heb een 7,8 voor Natuurkunde terug en een 7 voor Biologie, zijn wel hele erge meevallers! :)
Wie gaan er volgende week allemaal naar Utrecht? Ik ga naar diergeneeskunde kijken daar ;)

leuk :j
ja studie sprak me wel aan, campus ook zeker, was een hele leuk uni

super cijfers!
ik ga ook naar utrecht, maar niet bij diergeneeskunde kijken,w eet nog niet waar ik wel ga kijken haha

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 18:48

Ilsiie schreef:
Halllooooo!

Maaarre......

Gefeliciteerd!

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 19:05

Gefeliciteerd Ilse! :D

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 19:52

Gefeliciteeeerd! Goed zeg :)

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 19:59

Dankjulliewel! :D

Had 4 fout in mijn theorie en ben tijdens mijn examen van mijn paard gepleurd O:) Maar toch geslaagd! :D Jeej :D haha, verhaal volgt later wel :)

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 20:23

Haha chill, goed zeg.

Ik heb morgen een toets over Macbeth, heeft iemand tips?

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 20:30

Gefeliciteerd! En mooie cijfers Nikki! :)

Ik ga volgende week naar University College kijken in Utrecht, zijn er toevallig nog meer mensen die misschien naar UC willen hier?

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 20:31

Succes met je toets! heb zelf nooit een toets gehad over Macbeth dus heb helaas niet echt tips voor je :=

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 20:57

Afbeelding

Men neme een haflinger, Iris genaamd. Men neme een ruiter, Ilse genaamd. Men laat ze samen een ruiterbewijs examen rijden in de regen (hoosbui, buiten, op het gras) terwijl paardjelief goed kan bokken en niet van regen houdt. Dan moet de ruiter van de groep wegrijden in galop, aan de andere kant van het veld een grote volte draaien, een stukje verder galloperen en dan een overgang naar draf en stap maken. Paardje denkt echter halverwege de volte: JAAA terug naar de groep! Ruiter corrigeert door te sturen met zowel teugels als benen als een tikje met zweepje op de hals. Paardje is het hier niet mee eens en geeft een enorm hoge rotbok terwijl paardje stil gaat staan. Ruiter is niet op zo'n gemene bok berekend en komt op de hals van paardje terecht. Tsja... Paardje doet hoofd omlaag en vervolgens valt de ruiter (die gelukkig een bodyprotector om had) op het zeiknatte gras, plat op de rug. Gevolg: zeiknatte kont (en jawel, gelijk weer opgestapt O:) ), flink de schrik erin en een bezorgde organisator en examinator. Die waren ook geschrokken omdat ik dus nog best hard terecht kwam en ook plat op mijn rug, dat is meestal niet heel goed. En ik bleef na mijn val even liggen (doe ik altijd, even kijken of alles het nog doet enzo) en dat baarde dus ook wel zorgen. Mááár: ik had nog wel mijn pony vast, dat was wel positief :+ Maargoed, weer opgestapt, even bijgekomen van de schrik en het toen opnieuw gedaan. Pony gaf weer een aantal flinke bokken (maar dat had ze vrijdagavond en zaterdag ook al gedaan) maar heb dat wel uitgezeten. Dat was dus ook wel positief dat ik kon laten zien dat ik een paar flinke bokken wel uit kan zitten. Maargoed :P

Tot zover.. Het is echter aan te raden om niet van je paard te vallen tijdens je examen :+

Chrisje, ik ben even kwijt waar MacBeth over ging en wat je allemaal gehad hebt? Help me even; heb het namelijk vorig jaar wel gehad!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 21:35

Haha, mooi dat je het toch gehaald hebt! Gefeliciteerd met je ruiterbewijs! :)

Ik vond Tilburg trouwens erg leuk, ga daar denk ik ook heen.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:07

Macbeth is die gast die van drie heksen hoort dat hij koning van schotland wordt en dan vermoordt hij King Duncan. Weet je het weer?

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:24

Succes met je toets Chrisje :D
Ik ken dat eigenlijk helemaal niet :=

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:27

Oja! Die mafkees. :+ Ehm, even denken hoor, het is echt al lang geleden. Wat wij in de gaten moesten houden was de voorspelling van de heksen en hoe die stuk voor stuk uitkomen of uit lijken te komen, maar hoe het geweten van MacBeth hem achtervolgt. Ik weet niet of jullie ook de film bekeken hebben?

Ja en dat de vrouw ook veel invloed wilde hebben en haar man daartoe dwong zegmaar en dat zij dan op het eind gek wordt omdat 'het bloed aan haar handen kleeft'. En dat zij en haar man beiden slachtoffer worden van haar drang naar macht..

Zoiets was het geloof ik, maar t is echt al zodanig lang geleden dat het weggezakt is :P

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:52

Ilsiie schreef:
Halllooooo!

Maaarre......

Proficiat!

Open dag in Maastricht was wel leuk. Denk ook wel dat ik zeker gezondheidswetenschappen wil gaan studeren.
Ga ook nog voor bewegingswetenschappen kijken, maar dat is zover weg.
En dan nog maar hopen dat ik slaag :=

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 23:56

Ilsiie schreef:
Oja! Die mafkees. :+ Ehm, even denken hoor, het is echt al lang geleden. Wat wij in de gaten moesten houden was de voorspelling van de heksen en hoe die stuk voor stuk uitkomen of uit lijken te komen, maar hoe het geweten van MacBeth hem achtervolgt. Ik weet niet of jullie ook de film bekeken hebben?

Ja en dat de vrouw ook veel invloed wilde hebben en haar man daartoe dwong zegmaar en dat zij dan op het eind gek wordt omdat 'het bloed aan haar handen kleeft'. En dat zij en haar man beiden slachtoffer worden van haar drang naar macht..

Zoiets was het geloof ik, maar t is echt al zodanig lang geleden dat het weggezakt is :P

Haha okee thanks :) Ik hoop dat ik er wat van bak, maar als het voldoende is is het al genoeg :)

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 01:07

@ Ilsiie, gefeliciteerd met je ruiterbewijs en leuk beschreven, zag het zo voor me haha _O-

@Astridje, dat hopen dat ik slaag blijft er bij mij ook maar uitkomen.. Heb het idee dat ik gewoon eerst maar eens een opleiding moet kiezen dat er dan nog meer motivatie uitkomt en het dan wel haal, ik hoop het maar :o

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 10:05

Nikki_ schreef:

ik ga ook naar diergeneeskunde (voor de 2e keer :P)! zie ik je misschien nog wel ;)
Laatst bijgewerkt door Phylos op 23-11-09 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt