Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 19:09

bo0tjeee schreef:
Ik heb al eerder bij een callcenter gewerkt en dat is verschrikkelijk. Daar begin ik niet eens meer aan.

het ene is het andere niet.
bij ons is het echt gezellig omdat je niet zelf hoeft te bellen maar gebeld wordt en er heerst een enorme gezelligheid

Girl In The Mirror

Re: Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 19:34

Ik ben begonnen bij een call center, dat was de klantenservice, inbound dus. Hartstikke leuk juist! Al zou ik het nu niet meer zo graag willen doen, omdat ik juist liever met het administratieve gedeelte daarachter bezig ben, dingen dus echt concreet maken.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 19:47

ik werk met 7 computer systemen echt heel leuk.
vind het werk ook heel leuk en de training die we van kpn krijgen is ook heel erg leuk.
heb ook niet echt het idee dat ik op een call center werk.

het is bij ons gewoon een lekker zooitje niet strak en heel gezellig

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 20:37

Callcenter is eigelijk een total no-no voor mij. Nah vindt het niks ik hou wel van een dergelijk werksfeer daar maar tot een bepaald limiet.

Net op een vacature als schoonmaker gesoliciteert waar je ook part-time kan werken. [ach ik zie het wel of ik daar aan de slag kan]
Staat wel op LBO maar na zoveeeeel afwijzingen doet mijn hoop wel minder op.

De horeca baan is niet doorgegaan omdat ik geen enkel ervaring in de Horeca heb en baas bang is ik straks de drukte niet aan zal kunnen.(kijk dat is een netjes manier van vertellen waarom niet)

Iris_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 20:47

Ik heb vandaag een brief naar De Ruitershop in Harmelen gestuurt. Daar zoeken ze full en parttimers!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 20:58

Klopt idd :)

En callcenter... Inbound lijkt me nog wel wat, maar outbound... no go voor mij..

Maar ben vandaag gebeld door een uitzendbureau, dat ze mn cv op de vacaturebank hadden zien staan, en meerdere functies hebben waar ze me graag op willen plaatsen :) Klinkt dus onwijs positief :) Maandag heb ik een afspraak :)

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 09:03

Woont iemand toevallig in de buurt van Hoevelaken?
Ik werk nu sinds 3 weken bij een bedrijf in hoevelaken en we hebben 2 vacatures vrij op de financiele afdeling. Dus debiteuren crediteuren beheer enz. Wie belangstelling heeft kan PB sturen!

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 09:05

Gewoon even weer op de Dekamarkt gesoliciteert hierzo, en ik stuur maandagmiddag desnoods gewoon een telefoontje als ik nog niks van heb gehoord door die superjobs gedoe.

Best wel gestress hoor al dat gezoek

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 13:39

Gotcha 1 solicitatiegesprek bij MC Donald in schalkwijk

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 11:31

Hallo luitjes!
Gisteren heb ik een sollicitatie verstuurd! Het is voor een leuke baan op een soort zorgboerderij! 24 tot 32 uur. Zoals iedreen natuurlijk hoopt de baan te krijgen na een sollicitatie, hoop ik ook dat ik word aangenomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 11:45

kensha schreef:

en jij woont zelf in Haarlem? Je weet wel dat Schalkwijk ongeveer onder Utrecht ligt en dus best ver rijden is voor je? :oo

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:00

Ffortuna schreef:
kensha schreef:

en jij woont zelf in Haarlem? Je weet wel dat Schalkwijk ongeveer onder Utrecht ligt en dus best ver rijden is voor je? :oo

Haha je heb 1 schalkwijk die zit in Haarlem.

Idd ik schrok even de afstand toen ik nakeek via google earth maar vergat Haarlem bij te zetten.
Maja ben er gisteren geweest nu hopen op een telefoon, heb al vermeld alle uren/dagen kan werken,geen vakantieplannen en op vakantiedagen ook gewoon kan werken. Eventueel in September aanpassen aan de schoolrooster en schoolvakantiedagen er komen werken.

@t No-no

Klinkt een onwijs leuke baan om te mogen werken, veel succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:02

Gelukkig maar :D

Dat telefoontje dat je krijgt, gaat er dus over of je bent aangenomen?

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:04

Ffortuna schreef:
Gelukkig maar :D

Dat telefoontje dat je krijgt, gaat er dus over of je bent aangenomen?

Naja daar hoop ik tenminste wel op :+. Volgens mijn broer krijg je bij sommige MC's alleen maar een briefje thuisverstuurt of je bent aangenomen of niet.

Maja ik weet het wel weer, ik wordt zoals gewoonlijk gebelt de moment ik mijn mobiel de geluid uit heb.

liousca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 16:20

Oww ik herken dit helemaal!! Ook geen reactie gehad.
Nu heb ik de knoop doorgehakt, het solliciteren helemaal zat en ik ga lekker een master halen op de UNI. :D

En dan maar hopen dat iedereen me daarna in dienst wil nemen ;)

Nijn schreef:
Al een hele poos niet gereageerd maar ik begin weer helemaal stapel gek te worden.
Zeker bij 5 AH's gesolliciteerd, 0,0 reactie...
Bij 3 Mac Donalds gesolliciteerd, 0,0 reactie...
En dan nog een hele boel losse sollicitaties bij allerlei bedrijven, en maar een enkeling die de moeite neemt om een mail of brief terug te sturen -:(-

Ondertussen er al achter dat ik kan stoppen met solliciteren bij AH's, Macs en vergelijkbare winkels, ik ben met mijn 21 jaar te duur :\ (Letterlijk gezegd door iemand die leidinggevende is bij een vestiging van de AH)

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 16:38

ook hier nog steeds niets
kreeg een afwijzing van het tankstation binnen
als ik daar nou ook al te dom :+ voor ben weet ik het echt niet meer hoor ;)

ik word er een beetje melig van hahha
ik moet eerlijk bekennen dat het me niet verbaasd iedere dag als je je e-mail opent of de brievenbus leeg haal
weet je dat er minimaal 4 afwijzingen tussen zitten

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 19:23

Misschien toch maar anoniem soliciteren Randy :P

Ik ben nog steeds niet gebelt door mc en het is rot omdat ze hele dag open zijn kan ik hele dag gebelt worden.
Wat denken jullie de kans is ik wordt aangenomen?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 20:45

Ah, eindelijk heb ik het topic gevonden.
Ik wist dat er eentje was, maar waar, dat wist ik niet meer.

Ik ben zelf niet werkeloos, integendeel, heb 3 baantjes, maar wij zijn dringend op zoek naar leuke collega's.
Ik dacht, misschien kan ik iemand er een plezier mee doen.

Wij zijn een werversbureau voor goede doelen dat in heel Nederland zit.
We zijn op zoek naar spontane en enthousiaste mensen. We vragen een inzet van minimaal 6 uur in de week.
Dat mag zoveel zijn als je zelf maar wil. Wat wij kunnen bieden is een uurloon plus bonussen.
Deze bonussen bestaan uit het binnenhalen van nieuwe donateurs voor de goede doelen en van nieuwe collega's.

Ook organiseren we regelmatig teamuitjes en bijeenkomsten, die altijd reuze gezellig zijn.
In Tilburg hebben wij een heel leuk team. :D
Voordeel is dat je binnen 2 dagen benaderd wordt en als je aangenomen wordt, je binnen 1 week nieuw werk hebt.

Niet iedereen is hiervoor geschikt, maar lijkt het je leuk, stuur me dan een pb.
Ik denk, misschien kan ik hier iemand een plezier mee doen.

Iedereen veel succes met een nieuwe baan vinden, het is geen pretje!

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 17:25

MC Donald heb ik afwijzing brief binnegekregen wel 2 nieuwe soliciaties binnen.
1 moet nog afspraak mee worden gemaakt de ander heb ik om half 2 binnen schiphol een Horeca.

Die laatset zij mijn brief hun bijzonder aansprak (als ze het hebben gelezen ten minste)

Iris_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 13:58

Nou ik heb morgen een gesprek bij de ruitershop in Harmelen, en woensdag een gesprek voor (vakantie)werk in het Zonnehuis in Amstelveen. Moet er wel helemaal voor naar Amsterdam! Maar goed, mag blij wezen dat ik een gesprek heb he :D

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 19:31

pffff ik heb een baan gevonden, maar wat een tent.
Tis een een clubje daar en alles wat van buiten komt, hoort er niet bij......

dus weet niet hoelang ik hier nog blijf.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 20:47

Ongelooflijk!
2x ben ik gebelt door de Horeca in Amsterdam en 2 keer had ik aan 2 handen een paard vast om binnen te brengen.
Ze zouden nog bellenn voor exacte afspraak deze week.
Ik heb nog geprobeert te bellen toen ik thuis was maar het was al helaas dicht dus probeer morgenochtend weer.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 15:21

Hoe gaat het bij jullie op de Banenmarkt?, ik heb vandaag gesoliciteert en in manager's ogen mag ik per direct beginnen.

Morgen moet ik mail binnenkrijgen of ik ook daadwerklijk aangenomen bent. Overig staat dan in de mail een uitnodiging om een screening onder te gaan voor het schipholpas.

Voor wie nog eventueel werk zoekt eventueel op schiphol, kijk eens naar de HMS Host voor om in diverse horeca's te kunnen gaan werken ze zijn nog op zoek naar meerdere mensen.

Iris_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 15:30

Ik ben gisteren naar Amsterdam geweest voor een sollicitatie en ben aangenomen voor thuishulp. Weet nog niet precies hoeveel uur maar dat krijg ik nog te horen. :D

Ook ben ik bij de ruitershop geweest maar daar had ik niet zon goed gevoel bij...

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:25

Whoehoe! Ik heb een gesprek gehad bij een mac locatie die wel de moeite heeft genomen om mijn solli te behandelen en ben aangenomen :D
Begin de eerste maanden als gewone medewerker en mag dan ondertussen een programma volgen tot hostess :D