Best pittig maar wel leuk! Houden jullie de eigenaren op de hoogte met de app of gewoon via WhatsApp? De meeste willen bij mij het gewoon via WhatsApp weten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar gelukkig waren ze heel dankbaar dat ik het liet weten

Als je hem roept en hij hoort zijn pillen komt hij sowieso zelf naar je toe. Hem ergens vandaag halen en optillen loopt hij vast en raakt hij in paniek. Maar bij roepen, komt hij altijd en gaat zelfs meteen op schoot zitten. poes schreef:Ik ben niet helemaal mee. Op welke beelden zag je een inbreker en bij wie was er in gebroken?
Ik open overigens nooit post.

Bij huizen met een deur die vanzelf op slot gaat ben ik altijd bang dat ik mijn sleutels binnen laat liggen. Zeker bij mensen die voor een langere periode weg zijn... check ik altijd twee keer of ik mijn sleutels wel mee heb. En ja, ik steek ze normaal altijd weg op dezelfde plaats maar je weet maar nooit.
)
(Momenteel heb ik mijn profiel op onzichtbaar gezet voor mensen die nog nooit een aanvraag gedaan hebben aangezien ik binnenkort stage heb. En ik ook wel genoeg vaste honden heb om mee te wandelen.) 
en brengt meer op voor de tijd die je erin steekt. Onlangs zei iemand dat ze mijn prijs hoog vond. Ik begreep haar absoluut. Maar mijn prijzen staan eigenlijk juist best laag. En toen heb ik even gezegd: beeld je eens in dat ik auto en naft zou doorrekenen en de tijd die ik er met verplaatsing aan kwijt ben. Om nog maar te zwijgen van de enorme hoeveelheid aanvragen waar ik antwoord op geef, kennis making bezoeken, etc. Zagen ze ook wel.
ik heb net de deur dicht getrokken en sleutel zit nog binnen
wij gebruiken al de reservesleutel dus nu is het wachten tot er iemand komt en hopelijk is die haar sleutel van de voor of achterdeur en niet de garagepoort want daar staat een kast voor.

Escada schreef:Ik heb een klant die 2 dagen eerder thuis is gekomen van vakantie. Nu vraagt hij of hij zijn geld terug krijgt voor die dagen. Ik heb gezegd dat hij contact op moet nemen met Pawshake want die doen de betalingen. Hoe zouden jullie dit doen? Je houdt toch die 2 dagen nog wel bezet voor die klant, ik kan er niks aan doen dat ze eerder thuis komen
poes schreef:Ok jullie hebben het gejynxtik heb net de deur dicht getrokken en sleutel zit nog binnen
wij gebruiken al de reservesleutel dus nu is het wachten tot er iemand komt en hopelijk is die haar sleutel van de voor of achterdeur en niet de garagepoort want daar staat een kast voor.
Ik voel me zoooo stom en schuldig zeg.
Escada schreef:Ik heb een klant die 2 dagen eerder thuis is gekomen van vakantie. Nu vraagt hij of hij zijn geld terug krijgt voor die dagen. Ik heb gezegd dat hij contact op moet nemen met Pawshake want die doen de betalingen. Hoe zouden jullie dit doen? Je houdt toch die 2 dagen nog wel bezet voor die klant, ik kan er niks aan doen dat ze eerder thuis komen