Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
cheidie schreef:Tiffani, Dat is fijn! Volgens mij zijn de meningen over natuurkunde erg verschillend ook.
IlovePuk, Ik heb geen MAW. Had het er een beetje gek neer gezet. Kwamen jouw antwoorden een beetje overeen met de antwoorden van het antwoordenmodel?
XiiaaooNaa, Die vraag over die elektrische auto was inderdaad moeilijk.
123diezel, Hopelijk valt het mee! Ik heb hetzelfde bij Nederlands, de hele tijd telkens rond een 6 en ging net een tekst oefenen uit de examenbundel en dat ging niet heel goed. Al was het ook wel echt een hele moeilijke tekst met een N-norm van 1,6.
Zijn hier mensen met Aardrijkskunde? Hoe is het gegaan?
En iedereen vanmiddag succes met Nederlands, hopelijk is het niet zoals het examen van VWO
.
.
. Eerste tekst was erg moeilijk. Ik ben daar ook lang mee bezig geweest, ik dacht dat het na vraag 9 klaar was maar nee
. Wel op tijd afgekregen. Voor mijn gevoel ging het wel goed, maar nu ik heb nagekeken is het toch niet zo geweldig. Heb sowieso die samenvatting nog niet bij m'n punten gedaan, weet niet hoe ze dat doen met teveel woorden. En van sommige vragen weet ik niet zeker of mijn antwoorden goed zijn. Maar even afwachten dus...
wat altijd wel handig is is om de belangrijkste zinnen tijdens het lezen te markeren, maar daar heb je niet zo veel meer aan nu haha.
jippie5 schreef:Cheidie: ze stoppen met nakijken bij het aantal woorden dat je mocht hebben.
Ierusje: zo lang?wat altijd wel handig is is om de belangrijkste zinnen tijdens het lezen te markeren, maar daar heb je niet zo veel meer aan nu haha.
Ladykim: behaalde punten/ punten die je kon halen × 9 + N-term
Vond het leuke en interessante onderwerpen dus dat scheelt ook al weer, en ben niet slecht in Nederlands. Wordt vast een voldoende.
ik was om 4 uur klaar en ben daarna nog naar vraag 4 en 13 gaan kijken, want die snapte ik niet (heb er maar wat ingevuld) en héél goed op mn grammatica en zo gelet, want die 4 punten heb ik echt wel nodig
Serieus hoor, wat vervelend ;o
Verschrikkelijk zeg, ik had 'm wel verwacht maar ik had zo gehoopt dat ie er niet in zou zitten. Wel annoying dat er geen punten bij stonden die erin moesten. Bij deze tekst kon het niet anders dan wat er in het antwoord model staat though. Ik vond de teksten echt inhoudsloos ofzo, het waren nou niet echt fijne, informatieve, samenvatting waardige teksten, die 2 over de boekencrisis.