En het komt weer goed hoor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heel veel beterschap!
Toen ik om half elf thuiskwam (lang leve 2 uur les op een maandagochtend) heb ik mn biologie voor morgen en woensdag gemaakt. Nu mn natuurkunde voor morgen en woensdag maken en als het lukt nog wiskunde en nederlands voor woensdag

veel sterkte met het verlies gewenst!
Kon er nog wel een oorbel door drukken maar de piercer ging pas om 10u open
dus mijn eerste colleges geskipt en in plaats daarvan m'n piercing gelukkig terug, ga zo maar naar uni, heb nog van 12-15 college. Heb maar 2 vakken gemist, maar baal er wel altijd van

badeendje schreef:Ik meld me ook maar in dit topic, heb soms even een por nodig =).
Gister even paniek, zit nu in de 6e week van m'n nieuwe opleiding en kreeg even het idee dat ik gigantisch aan het falen was, dat ik nu net zo goed gelijk kon stoppen en iets heel simpels gaan doen wat ik sowieso zou gaan halen. Gelukkig hebben m'n ouders toen even goed met me gepraat.
Zo dus weer aan de studie, ben de hele ochtend al goed bezig, yeah!
Lien, wat een leuk plaatje. Dat ding herhaalt zichzelf steeds toch? Maar wat stelt het voor?
badeendje schreef:Thanks Jolien, vandaag weer een prima dag gehad en dan voel ik me ook wel weer relaxed, maar ik kan zo snel omslaan, brrr.
Gecondoleerd met het verlies van je opa
Soms moet je daar even bij stilstaan
)

)
Net als je dan even lekker op weg bent, gebeurt er zoiets...
En dat was niet echt de bedoeling. Deze was al 1500 euro, ik wil niet nog eens zo'n bedrag uit moeten geven.