Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Free2 schreef:Zojuist is onder dat facebookbericht deze link gepost:
https://drive.google.com/file/d/0BzB8BI ... view?pli=1
ik heb er geen zin meer in, komt vast wel goed morgen.
Ik weet niet hoe goed ik ben in Engels teksten.. Free2 schreef:Hoe hebben jullie voor Engels geoefend? Ik heb het niet opgebracht gekregen om er vanavond nog iets aan te doen.. Heb een tijd geleden een keer een examen gemaakt en kan morgenochtend nog iets doen maar ik ben bang dat dat dan straks niet genoeg isIk weet niet hoe goed ik ben in Engels teksten..
Maar klopt idd wel en is ook maar goed ook want als ik kriskras door die hele tekst moet gaan zoeken dan raak ik het overzicht totaal kwijt
Maar ik heb verder geen duits dus kan dr niet veel nuttigs over zeggen. welshfan97 schreef:Weet iemand wat we zo ongeveer kunnen verwachten van de N-norm van Duits? Ik heb hem boven verwachting gemaakt (doel was een 5,5) en met een norm van 0,7 gaat mijn gemiddelde omhoog (dat had ik niet verwacht), maar ik hoor ook al dat bij Duits de norm soms 0,0 is.
Destination schreef:welshfan97 schreef:Weet iemand wat we zo ongeveer kunnen verwachten van de N-norm van Duits? Ik heb hem boven verwachting gemaakt (doel was een 5,5) en met een norm van 0,7 gaat mijn gemiddelde omhoog (dat had ik niet verwacht), maar ik hoor ook al dat bij Duits de norm soms 0,0 is.
Persoonlijk denk ik maximaal 0,4.