Eerste jaars HBO studenten 2014-2015

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RonavhN

Re: Eerste jaars HBO studenten 2014-2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 10:10

Ik heb een loesje agenda :+

Iedereen die vandaag met de intro begint heel veel plezier! Ik ga morgen naar de introductiedag. Er is ook nog een festival woensdag en donderdag maar ik moet werken helaas.

Carrera97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:12

Ik heb gewoon een effen zwart/grijze agenda :)

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:18

Veeeeeeel plezier allemaal!! Ik hoop dat ik ook nog ergens kan beginnen maar mis dan wel mn intro week.. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:20

Jammer dat je je intro week moet missen, maar beginnen met studeren lijkt me toch wel iets belangrijker? :D Ik "mis" mijn intro ook, vind het wel jammer dat ik niet mee kan kamperen maar zit met een maagwandinfectie en ik heb er ook nog eens geen geld voor :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:23

Ik heb altijd gewoon een jaar agenda, nog nooit een schoolagenda gehad.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:23

Ik heb dus morgen jaaropening en daarna introductie op een andere locatie. Ik kan dat natuurlijk allemaal niet vinden en de introductie is als laatste en het belangrijkst natuurlijk. Dus twijfel of ik naar de jaaropening ga. Iemand een idee wat een jaaropening inhoud? :')

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:36

Klopt hoor maar ik vind een introweek wel belangrijk omdat je dan je klasgenoten vaak op een ongedwongen manier leert kennen en de spanning wat weg neemt

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:38

Bedankt voor de tips!!
Ik ga dan ook maar op zoek naar een fatsoenlijke schoolagenda. Ik heb nu een gewone jaaragenda, maar daar kan ik voor school eigenlijk niks in kwijt en is dan ook te onoverzichtelijk...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:40

Maar doe je echt met je klasgenoten activiteiten tijdens de introductieweek, of samen met andere opleidingen enzo? Want op MBO toen ik introkamp had, zaten we in een tent met zo'n 23 mensen ofzo waarvan 90% van andere opleiding was (sliepen toen met heel erg veel jongens in de tent xD Dat vond ik wel vaag dat ze dat deden, normaal is dat altijd gescheiden). En toen deden we ook alleen maar met die tent activiteiten dus leerde mijn klasgenoten totaal niet kennen. Sommige andere tenten hadden wel meer klasgenoten bij elkaar zitten, dus die vormden al groepjes enzo. Dat was niet praktisch :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:44

Mijn intro is wel alleen van Journalistiek, maar dat zijn 360 studenten en de klassen zijn nog niet bekend, dus je kan je studiegenoten leren kennen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:49

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:51

Ik heb een Moleskine agenda voor tentamens en huiswerk, is wel een jaaragenda maar ben er echt heel blij mee. Super fijn ding!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:51

1234 schreef:
Maar doe je echt met je klasgenoten activiteiten tijdens de introductieweek, of samen met andere opleidingen enzo? Want op MBO toen ik introkamp had, zaten we in een tent met zo'n 23 mensen ofzo waarvan 90% van andere opleiding was (sliepen toen met heel erg veel jongens in de tent xD Dat vond ik wel vaag dat ze dat deden, normaal is dat altijd gescheiden). En toen deden we ook alleen maar met die tent activiteiten dus leerde mijn klasgenoten totaal niet kennen. Sommige andere tenten hadden wel meer klasgenoten bij elkaar zitten, dus die vormden al groepjes enzo. Dat was niet praktisch :+

Ik snap nooit dat gezeur met gescheiden groepjes. Op mijn intro vorig jaar lag ik met 400 mensen in de tent en praktisch de helft was jongens; alles lag door elkaar.
Boeiend.
Niemand voelde de behoefte om flink te gaan seksen met 400 anderen naast je.. :') Op een bepaald moment ben je toch gewoon op een leeftijd dat je gewoon bij elkaar kan slapen, zonder rare dingen te denken?

Mijn intro vorig jaar was heel leuk, maar ik zat bij niemand in de klas van mijn introductie groepje. Daarnaast was de echte introductie vorige week en toen was ik zelf nog op vakantie. Ik ga alleen naar de verplichte dag dus. (woensdag)
Ik moet dan echt al vet vroeg vertrekken met het ov, beetje jammer haha. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:52

apple heeft een heel mooi agenda systeem, dus als ik mijn nieuwe computer heb, denk ik dat ik daar alles op ga bijhouden stiekem. :o Ik haat schrijven haha, zelfs een agenda is te veel. _O-

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 11:04

Rebeccaa schreef:
1234 schreef:

Ik snap nooit dat gezeur met gescheiden groepjes. Op mijn intro vorig jaar lag ik met 400 mensen in de tent en praktisch de helft was jongens; alles lag door elkaar.
Boeiend.
Niemand voelde de behoefte om flink te gaan seksen met 400 anderen naast je.. :') Op een bepaald moment ben je toch gewoon op een leeftijd dat je gewoon bij elkaar kan slapen, zonder rare dingen te denken?

Mijn intro vorig jaar was heel leuk, maar ik zat bij niemand in de klas van mijn introductie groepje. Daarnaast was de echte introductie vorige week en toen was ik zelf nog op vakantie. Ik ga alleen naar de verplichte dag dus. (woensdag)
Ik moet dan echt al vet vroeg vertrekken met het ov, beetje jammer haha. _O-

Ik zeur ook niet, maar normaal zijn ze overal heel strikt met dat jongens en meiden gescheiden slapen in slaapzalen/tenten/whatever xD En hier dumpen ze alles door elkaar hahah

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 11:29

Emmaa_ schreef:
Ik heb een Moleskine agenda voor tentamens en huiswerk, is wel een jaaragenda maar ben er echt heel blij mee. Super fijn ding!

Zit nu in de trein, ik hou je op de hoogte haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 11:43

Haha houd me maar op de hoogte van hoe het is ja! Ben wel heel benieuwd. Denk dat er ook wel foto's op de pagina van de intro zullen komen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 13:02

Ronaa94 schreef:
Ik heb een loesje agenda :+

Iedereen die vandaag met de intro begint heel veel plezier! Ik ga morgen naar de introductiedag. Er is ook nog een festival woensdag en donderdag maar ik moet werken helaas.

Ik heb ook een Loesje agenda :D :D

Morgen begint het voor mij, ik ga alleen naar de verplichte dag want ik hoorde dat de HOI dagen niet zoveel voorstellen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 13:44

Ik heb deze agenda een kleintje maar wel heel mooi haha, hoop dat ik alles erin kwijt kan.
Afbeelding

Nou alweer terug van introductie. Het was even vertellen dat je op tijd moet gaan leren, hoe het rooster en jaarplanning in elkaar zit en iets over de studievereniging. Nog geen rooster, geen klasindeling niks.. :') Was niet echt heel nuttig maargoed.
Ik heb er zin in! :D Woensdag nog even langs om laptop daar aan te sluiten op internet, dat raadde ze aan. Ipv dat ze dat in de mail hadden gezet, dan had ik hem vandaag meegenomen.. Nouja.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 14:04

Mijn introductie begint morgen! Wacht alleen nog op een pakketje, daar zitten mn verkleedkleren in. We hebben pretkwartet en hoorde vrijdag eindelijk wat ik moest zijn, dus ik hoop dat het allemaal op tijd komt :')

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 14:09

Oh geniaal!!!
Ibl zou naar beekbergen dus als ik er nog kom mis ik dat sowieso. Hoop dat ik wel mijn geld terug krijg.. 150,- is echt veel

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 15:08

Ik heb net een agenda bij de Hema gescoord, kan er zelf nog extra inhoud aan toevoegen...
Verder nog wat boeken gehaald, kan ik m'n wiskunde en scheikunde even opfrissen...

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:01

Ik heb geen agenda :')

Ik word nu al gek van m'n school. Heb vandaag inmiddels 8 keer gebeld omdat ik schijnbaar niet in een klas ingeroosterd sta dus ook m'n rooster niet weet en ik heb totaal nog geen informatie over de intro die ik dus wel betaald heb. En niemand is te bereiken en ik moet maar mailen waar ik geen antwoord op krijg. Nee gaat lekker dit :7

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:06

Pff die scholen!!!!!!!
Net de haagse hogeschool gebeld.. Kan alleen starten als ik voor 31 mei stond ingeschreven bij een andere hogeschool.. En ik stond pas 3 juni ingeschreven omdat toen pas mijn digid binnen kwam

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:06

Ik heb ook geen agenda haha. Vond die van vorig jaar pas terug en ik heb het wel tot oktober volgehouden om m te gebruiken..

Als het goed is krijg ik vandaag m'n klas te horen, dus ben benieuwd!