Batlow schreef:Saaams schreef:Ik wil ook wel graag mijn E rijbewijs gratis ophalen
Hahaha, nou succes dan op de weg![]()
Haha, medelijden met mn paard dan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik kan het niet echt duidelijk vinden op internet of op het programma wat ik op internet volg
hoopen dat 3keer scheeps recht is. Als ik goed kijk moet ik kunnen slagen. Dus even me zelf er toe zetten om dat te doen voor een uurtje. Zoals in je doden hoek als er alleen een berm naast je zit voordat je uitvoegt, die vergeet ik nog wel is. Omdat er toch niks kan zitten
xNathaliee schreef:Dominique_96 schreef:Ik heb m'n proefles aangevraagd. Heb er zo veel zin in
Wanneer moet jij ? Ik heb aankomende vrijdag mijn proefles (95% kans op regen).
Ben dan net klaar met m'n examens! Wil niet eerder beginnen omdat ik anders niet genoeg tijd heb om te leren e.d
Polly schreef:xNathaliee schreef:Wanneer moet jij ? Ik heb aankomende vrijdag mijn proefles (95% kans op regen).
zitten ruitenwissers op hoor![]()
Vanmorgen weer een autokandidaat in 1x geslaagd
Net kwam de theorieklas terug en de resultaten vond ik schokkend laag, maar idd had het gros geen boek ingezien
voor mijn opleiding heb ik ook grootste gros digitaal.

enige waar ik erg aan moet wennen is het verschil tussen de twee auto's hier... De een klein de ander groot, de een kan ik bij 50 naar z'n 3 schakelen, de ander begint al bij 30 te miepen dat ie naar de 3 wil