Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zijn ze goed? 

Carrera97 schreef:Het kan beter, maar een vakantie voor een schoolexamenweek werkt bij mij niet
Een 3,1 voor economie en hoe dat kan, ik heb geen idee want ik had vorig jaar een 8 en ik had er wel een redelijk gevoel over.
Een 7 voor wiskunde waar ik heel blij mee was en een 8,7 voor Duits. En dan hoop ik nog op een voldoende voor kgl openboektoets, frans brieven en nederlands betoog.
Rachelle_K schreef:Carrera97 schreef:Het kan beter, maar een vakantie voor een schoolexamenweek werkt bij mij niet
Een 3,1 voor economie en hoe dat kan, ik heb geen idee want ik had vorig jaar een 8 en ik had er wel een redelijk gevoel over.
Een 7 voor wiskunde waar ik heel blij mee was en een 8,7 voor Duits. En dan hoop ik nog op een voldoende voor kgl openboektoets, frans brieven en nederlands betoog.
Dat is wel echt balen van je 3, gelukkig zijn je andere punten wel weer een stuk hoger!
Tsja, wij hebben voor iedere toetsweek een vakantie, weet niet hoe het bij jullie zit maar je zult dan toch wel moeten leren. Dalijk heb je ook twee weken meivakantie en kort daarna al examens, dan zul je toch maar even je best moeten doen en niet aan vakantie denken want anders wordt het wel heel erg stressen (spreekt uit ervaring)

Ik had toevallig ook een 4 voor scheikunde
Verder zou ik je wel bij meerdere scholen inschrijven. Als je nu nog niet precies weet welke school je wil, dan hoef je niet te wachten met inschrijven omdat je toch kunt afzeggen bij meerdere scholen. Anders ben je misschien (te) laat
) Ik ga economie vrijdag niet zo goed maken, ben ik bang. Ik ben al niet zo goed in rekenvakken en al helemaal niet als we ook nog een slechte leraar hebben voor economie....
Ik ga gewoon m'n best doen met m'n herkansing