Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frozenstar schreef:ZO ik ga toch maar eens meekletsen hier, heb behoefte aan gespreksstof met medestudenten
Ik doe 1e jaars thuisstudie HBO Toegepaste Psychologie. Best pittig naast een fulltime baan![]()
Leuk om iedereen ook te gaan volgen hier
Frozenstar schreef:Haha ah jij dus ookVertel, fulltime? Ben heel benieuwd naar de rest van de opleiding, heb net mijn eerste huiswerk afgerond van 'Pscyhologie, een inleiding'
xlisza schreef:Hitime schreef:Maar OV is toch vanaf 2015 dat het een kortingskaart wordt?
En sociaal leenstelsel is alleen voor nieuwe studenten, dus niet als je al studeert.
Ja klopt als je al een studie volgt heb je daar geen last van, maar wel als ik van het HBO naar de Uni ga na mn studie..
xlisza schreef:Hitime schreef:Maar OV is toch vanaf 2015 dat het een kortingskaart wordt?
En sociaal leenstelsel is alleen voor nieuwe studenten, dus niet als je al studeert.
Ja klopt als je al een studie volgt heb je daar geen last van, maar wel als ik van het HBO naar de Uni ga na mn studie..
Menino schreef:euhw. Gelukkig maarDat scheelt wel weer dan....
![]()
Dan wordt het toch wel héél serieus overwegen om meteen door te stromen naar de uni... Want dat betekent dus ook dat als je na je HBO-bachelor (die dus nog min. 2 jaar duurt) overschakelt op uni... je dan wel de volle pond moet gaan betalen?