Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Rosanna schreef:Ik heb dyslexie en me briefen worden 3 keer na gelezen.
maar het gaat steeds beter![]()
moet je in je cv zetten dat je dyslexie hebt? of in je gesprek vertellen?
Cowgirl schreef:Ik meld mij ook nog maar een keertje, alhoewel het wel wat afgezaagd word.
Mijn vrijwilligerswerk op stal is over. Er is iets gebeurd en mijn fjordje is inmiddels verkocht aan een handelaar.
Morgen zou ik een gesprek hebben bij de dierenambulance voor vrijwilligers werk maar ben nu ziek dus dat word volgende week.
Heb ook weer enkele sollicitaties gedaan zonder succes of waar ik nog steeds op een antwoord wacht.
Wel ben ik geslaagd voor de cursus van Animal Attendant en ben nu bevoegd (om het zo even te zeggen) om paarden aan boord van een vliegtuig te verzorgen. Het is nu wachten op de ID pas en een vlucht.
Tevens wil ik mij meer gaan richten op de provincies Gelderland en Drenthe omdat ik het nu echt gehad heb hier in NH![]()
. Ik zoek dus een huisje en een baan.(hoe moeilijk kan het zijn
)
Vandaag gesoll. in Vaassen op een administratieve en verkoop functie.
Cowgirl schreef:Ik meld mij ook nog maar een keertje, alhoewel het wel wat afgezaagd word.
Mijn vrijwilligerswerk op stal is over. Er is iets gebeurd en mijn fjordje is inmiddels verkocht aan een handelaar.
Morgen zou ik een gesprek hebben bij de dierenambulance voor vrijwilligers werk maar ben nu ziek dus dat word volgende week.
Heb ook weer enkele sollicitaties gedaan zonder succes of waar ik nog steeds op een antwoord wacht.
Wel ben ik geslaagd voor de cursus van Animal Attendant en ben nu bevoegd (om het zo even te zeggen) om paarden aan boord van een vliegtuig te verzorgen. Het is nu wachten op de ID pas en een vlucht.
Tevens wil ik mij meer gaan richten op de provincies Gelderland en Drenthe omdat ik het nu echt gehad heb hier in NH![]()
)
purny schreef:Cowgirl schreef:Ik meld mij ook nog maar een keertje, alhoewel het wel wat afgezaagd word.
)
Hoe word je Animal Attendant? Mag ook per PB
purny schreef:Dubbel gevoel hier en weet niet wat ik ermee aanmoet: Ik ben bij de flexjob aangenomen voor de zorg, maar nu kan ik misschien ook veel gaan werken. Nu heb ik aankomende dinsdag een sollicitatiegesprek voor oproepkracht in de keuken bij dezelfde stichting. Is het verstandig om allebei de baantjes te accepteren aangezien de flex ook oproepbasis is?