Kan je geen stelling maken/kopen waar je kleding op kan leggen? Die kun je in alle soorten, maten, kleuren, enz... halen! Zoiets, daar kan je ook zoveel of zo weinig planken tussen doen als je maar wilt
Zown hang-systeem is ook mooi ja, alleen daar kun je dan meestal geen shirts ophangen xD Dus dan moet je nog iets erbij hebben voor de shirts. Zelf heb ik mn kleding onder mijn bed liggen In de bedlades. Nouja 9 van de 10 keer laat ik het in de koffer tot ik het aan ga doen , t moet dan toch weer mee terug op vrijdag xD
haha lui maar zo onder je bed neemt idd nog minder ruimte in dan zo'n rekje. ik weet niet hoeveel m2 je hebt eshaa?
whaha die beesten in dat filmpje klinken net als van die hondenpiepspeeltjes
Phylos
Geplaatst: 25-10-11 22:36
Jeetje eshaa wat een nare situatie! Fijn dat je toch eerder in je kamer kunt.
1234
Geplaatst: 25-10-11 23:15
jaah indd, bedlades zijn super handig, Normaal gebruik je de ruimte onder je bed niet, maar nu zitten er al lades in het bed verwerkt (heb zown ikea-bed) Er kan echt heel veel in die lades.
Ik wil slapen maar ben helemaal niet moe gelukkig hoef k morgen pas om 11 uur weer op school te zijn. Waarschijnlijk weer met zn 4-en ofzow xD
Ideaal toch, school met weinig mensen Ow, trouwens als je n keer zin in n kop thee hebt, 1234, kom vooral n keertje langs, hahaha!
Ik lig nu ook in mn bed. Hoor boven allerlei deuren open en dicht gaan en wc's doortrekken enzo. Terwijl ik hier beneden van mn naaste buurman eigenlijk nooit iets hoor...
1234
Geplaatst: 25-10-11 23:28
Jaah Tis in de school ook echt super rustig, dr is bijna niemand heel weird. Normaal zit de aula best vol in de pauzes xD
ik lig ook in bed met mn laptop op mn benen en de folders aant doorkijken hahaha Kijken of er nog leuke aanbiedingen zijn xD K zie ineens bij de Dynabyte folder de ubercoole printer staan die we nu thuis hebben staan
Ik lig nog steeds in bed ( duuh :p) en luister naar de hammies die in hun radjes lopen, en k moet plassen :p Maar ik ben veeeeel te lui om de 3 meter naar de wc te lopen en de 6 treden van mn trapje af te klimmen :p
Ah altijd goed om te weten Ik heb 4 treinkaartjes bij t kruidvat gekocht trouwens laatst, echt super handig (y) Ik heb het koud... ik wil een vriendje!
1234
Geplaatst: 25-10-11 23:40
ik wil een verwarmingsknop die aan kan k ben te lui om t aan mn huisgenoot te vragen Mjaah zal toch wel een keer moeten xD hier in bed ist iig lekker warm. Mn huisbaas belde nog vandaag, k moest gister de waterstand aan hem sms-en, bleek dat ik de stand van de elektriciteit heb doorgegeven oid hij zei dat er in de keuken wat moest zitten, maar ik heb t uiteindelijk alsnog niet kunnen vinden *voelt zich heel dom* Maar hij had het al opgelost xD Gelukkig.
Ik heb mn verwarming overdag aan staan, om 11 uur gaat ie uit en om 7 uur weer aan geloof ik! En k moet nog steeds plassen xD
1234
Geplaatst: 25-10-11 23:49
hahaha neej ben niet online Maar ik ga maar ff pitten Anders heb k morgen gigantische wallen en staan mn ogen op half 7xD En dan overleef ik de ICT en engels les niet Normaal ga k bijna nooit echt zo laat slapen
Okeej slaap lekker dan maar! Ik moet ook maar eens gaan slapen eigenlijk...
Eshaa
Geplaatst: 25-10-11 23:58
Aww echt heel lief dat jullie zo meedenken Een stelling kon ik niet vinden op marktplaats , alleen een hele grote. En dat hang ding vind ik wel heel vet! Mijn kamer is 2x2 meter tijdelijk omdat het met haast is.
Maarja, beter mini dan niks! Heb je dr wel n woonkamer bij?
nathalie_v
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-11 08:30
Voor een te kleine kast (of te veel kleding ) heb ik deze oplossing:
het is ideaal, staat op wielen, kan veel zooi in, en als je een beetje creatief bent met beplakken kan je daar wat mooist op plakken zodat hij niet meer doorzichtig is
Is het echt maar 4m2 Esha? Dus nog 2m2 over naast je bed? Dan zou ik echt van die opbergboxen kopen, van die platte die onder je bed kunnen. Als je ook nog eens een kast in je kamer zet, als het al past, kom je je bed niet eens meer in.. Wat wil je er verder nog in? Een stoel oid?
Waar werk/leer je aan dan? Ik zou er een hoogslaper neerzetten, zodat ik dan iig nog de ruimte er onde had voor een bureau en ook nog een kast(je) neer kon zetten...