Reclame maken is niet zo moeilijk, hoeft niet duur te zijn en mag gerust klunzig aan voelen.
Allereerst is het belangrijk je prijzen goed te hebben. Stel jezelf de vraag wat je per onderdeel over 10 jaar zou willen verdienen. Elk jaar kun je je prijzen wel verhogen, maar dat gaat niet met tientjes te gelijk, het is dan slechts euro werk. Zit je daar ver van vandaan?
Dat het misschien l*llig voelt is niet erg, iedereen heeft dat denk ik wel. Voel je je op den duur steeds makkelijker in.
Welke mensen wil je bereiken? Waar vind je die mensen?
In de supermarkt? Dan hang je op het prikbord een professioneel advertentie kaartje (visite formaat).
In de manege, bij een rijvereniging? Dan hang je op hun prikbord een prof adv (visite of halfA4 formaat)
Misschien lezen ze wel een bepaald blad en dus plaats je daar een snuffel of een kleine advertentie.
Zoek op internet eens op wat een persbericht is en maak daar gebruik van.
Noteer voor jezelf welke manieren klanten op leveren of welke manieren er zeer goed bekeken worden.
Joyce lukt het allemaal?
Xono heb jij er zomerklanten bij zitten ofzo? Ik bedoel, vaste klanten die alleen szomers komen voor lessen?
Valeria gefeliciteerd.
Idd zelfde vraag, heb je er foto's van gemaakt?
Edit: nou nou ik heb vandaag wel een schrijfgebrek hoor. Grootste spelfouten iig even veranderd, de rest lees je maar overheen