Vandaar dat ik tegenwoordig op mn cv heb staan: ongehuwd en alleenstaand.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirstenn schreef:Succes Pascal en Kieffer!
@ Wendy, ja ik heb met 3 mensen gesprek (2 mannen 1 vrouw). Ken ze niet maar functie e.d. staat er wel bij. Ben al hard aan het nadenken over wat ik aanmoet.. Heb niet een heel makkelijk figuur dus echt nette kleding van blousjes en zwarte broeken pas ik niet (ben klein en dun, normale kleding is vaak te groot en kinderkleding te vormloos) dus zit echt in dubio wat dan wel netjes is. Wilde een zwart jurkje aan doen maar volgens een vriendin zou dat weer te zomerachtig zijn..
crazyshar schreef:ik heb een vraagje: ik heb me ingeschreven bij werk.nl, voor een uitkering enzovoorts, nu krijg ik vandaag een brief binnen dat ik verplicht moet "speeddaten" met uitzendbureau's in hun vestiging, en dat ik de dag daarvoor op normaal gesprek moet komen, als ik dat niet doe zou het gevolgen hebben voor mijn uitkering.
maar nu heb ik gehoord dat ik maar 2maand uitkering krijg omdat ik maar 1jaar in NL werkzaam ben geweest.
en ik zit nu al bij een uitzenbureau dat me werk geeft (vandaag de 3e dag) hoe zit dat daarmee?
joyce2 schreef:Pff kunnen jullie nog een beetje leuke vacatures vinden? Heb al 2 weken niets geschikts meer gevonden!