Phylos schreef:Ja! wat goed! Ik had nog nooit van variantie gehoord
Ik tot vanmiddag ook niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnoukvW schreef:Marije, zat net in je profiel te kijken, jij hebt ook een Farrington! Ik heb ook een tijdje een Farrington gereden.. wat grappig, kom je niet heel veel paarden van tegen...
Corinne14 schreef:Lucifer123 schreef:Jaaa ik heb m!
Voor 1 geldt: 0,5 x 0,5^2 x (3C1)
Voor 2 geldt: 0,5 x 0,5^2 x (3C2)
Wat is (3C1) en (3C2)Was dat iets met de GR?
Phylos schreef:AnoukvW schreef:Marije, zat net in je profiel te kijken, jij hebt ook een Farrington! Ik heb ook een tijdje een Farrington gereden.. wat grappig, kom je niet heel veel paarden van tegen...
Jup, heb idd een farrington.
Hier in de buurt kom ik er nog wel eens 1 tegen, maar niet zo veel idd.
Sandreo zie ik de laatste tijd zoveel
Flowerpull schreef:Guys ik trek het niet meerVandaag heb ik echt niks opgenomen, niks is blijven hangen..
Wiskunde zit er niet goed in, scheikunde heb ik alleen nog maar een begin gemaakt, economie heb ik nog niet eens naar gekeken.
Hoe ga ik dit voor elkaar krijgen?
Flowerpull schreef:Guys ik trek het niet meerVandaag heb ik echt niks opgenomen, niks is blijven hangen..
Wiskunde zit er niet goed in, scheikunde heb ik alleen nog maar een begin gemaakt, economie heb ik nog niet eens naar gekeken.
Lucifer123 schreef:Dat is dat de volgorde kan verschillen. Je kunt dus bij 1: KMM of MKM of MMK krijgen. Die K kan dan op drie verschillende plaatsen staan. Bij de tweede geldt hetzelfde, (3C1) is hetzelfde als (3C2)
Wat voor rekenmachine heb je? Bij de casio staat het onder option in ieder geval. Hebben veel mensen een casio trouwens?
Phylos schreef:Ach ja, het ligt lang niet altijd aan de hengst, veel van de moeder zit er vaak ook in hoor en eigen karakter. Ik ben in ieder geval nog dolgelukkig met mijn farringtonnetje.
Wat vond jij er minder aan dan?
Lucifer123 schreef:Kan iemand mij even duidelijk maken dat ik genoeg gedaan heb vandaag? Ik heb namelijk het gevoel dat ik zo weinig gedaan heb, terwijl ik scheikunde heb geleerd + examen, wiskunde heb geleerd + examen en economie heb geleerd + deel examen.
En nu wil ik alsmaar nog maar meer dingen gaan doen