Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

..
..
=
Ik was weer eens meer tijd kwijt aan mijn fiets normaal neer te zetten dan het bezorgen van de kranten en daarnaast werd ik weer achtervolgd door die dikke kater en kreeg ik weer super veel spinnenwebben in mijn gezicht 
Happy_Liz schreef:Ik werd vannacht weer helemaal gek. We hadden een insteek die de krant 2 x zo dik maakteIk was weer eens meer tijd kwijt aan mijn fiets normaal neer te zetten dan het bezorgen van de kranten en daarnaast werd ik weer achtervolgd door die dikke kater en kreeg ik weer super veel spinnenwebben in mijn gezicht
Morgen hebben we weer een insteek en de Donderdag staat er om bekend dat er storingen zijn.

marjoleinft schreef:vanochtend was er weer een mega dikke insteek van de noordholland dagblad en de teegraaf.
en ja hoor het was weer raak. de zijkerd in me wijk heeft weer een inspectie rapport achtergelaten.ik stond te praten met een vriendin van me die net haar wijk had gelopen voor zijn flat.
in het inspectie rapport stond dat ik een onbeleefde bezorger was en waar ik het lef vandaan haalde om op mijn dooie gemak te staan praten. en dat om 6 uur smorgens.![]()
hele jaar hoor je die kerel niet en het loopt weer tegen de feest dagen en hij is er weer.
vanmorgen heeft hij netjes de krant van mij ontvangen alleen dan pagina voor pagina.
dus morgen weer een inspectie rapport van hem.
gelukkig gaan de spinnen nu weer een beetje weg dus kunnen we weer doorlopen.
groetjes marjolein

Vet onbeleeft, maar dat was echt dom, zeg maar dagdag kerstfooi
Teziej schreef:Hahaha, idd, al was er een vanochtend bezig een web op een deur te maken... EN DIE WAS GROOT
marjoleinft schreef:gewoon heen gaan voor je kerstfooi.
mensen zeggen wat je laat het over je heen gaan en je loopt weer weg vaak krijg je dan ook nog wat hoor.

marjoleinft schreef:geweldig zulke dingen bij sommige mensen weet ik dat ze bang zijn voor spinnen en die zit dan net voor de deur,
soms kruip ik er dan onderdoor en dan mogen die mensen dan lekker zelf die spin weg halen vooral als het van die zijkerts zijn.

. De kranten kwamen pas om half 6. Natuurlijk was er weer eens een insteek ( gelukkig maar 1, zouden er eerst 2 zijn) En om 6 uur zat ik eindelijk op de fiets. 8 uur was ik klaar met 2 wijken. ( nu moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ik echt heel chill aan gelopen heb) En iedereen die ik tegen kwam moest ik echt een verklaring afleggen waarom ik zo laat was. Zelfs aan mensen die niet eens een krant hebben.

Voor de zondagochtend telegraaf. Het is een wijk met 45 kranten dus dat is niet zo veel!