weet nog niet wat we allemaal binnen krijgen. vorig jaar hadden we wel kerstmannetjes met bungelbenen en armen. ben normaal niet zo gek van die dingen, maar deze waren wel heel leuk, allemaal verkocht ook
heb jij meer een woonwinkel, dan een echte bloemenwinkel? Bedoel, jij creeer een huiskamer in je winkel. Heb je wel een snijbloemenhoek ofzo. Vind dit wel sfeer uitstralen, wij hebben zo,n ultra strakke winkel. Al mijn creatieve ideeen worden altijd van tafel geblazen. Wij zitten namelijk aan een grote parkeerplaats van de AH, we hebben 6 mega ramen. Dus stelde ik voor om bij 2 of 3 ramen iets creatiefs/blikvanger neer te zetten. Dat de mensen even terug lopen zo van "moet je eens kijken"". Maar nee, dat wil hij niet gggrrrr
Nee heb echt een bloemenzaak.. maar heb 140 vierkante meter en vind het dus leuk om daar iets gezelligs van te maken.. Heb een want waar allemaal glazen vazen hangen met boeketten er in
De tafel word elke keer op een andere manier bekleed zodat mensen een idee hebben wat ze met hun eigen woontafel kunnen doen..Ook word hij soms gebruikt om bloemstukjes etc op te zetten
Door de hele winkel heen kun je boeketten vinden..
We hebben ook een grote bloemen hoek waar elke dag verse bloemen worden geleverd Ik heb vrij grote ramen dit is het vooraanzicht en dan heb ik aan de zijkant nog 3 ramen.. die worden om de zoveeltijd veranderd
Mijn personeel mag altijd zijn ideeen inbrengen sta altijd open daarvoor.. IN het midden van mijn winkel heb ik ee grote tafel staan van 3 x 3 m en daar staan ook woonaccessoires op zoals mooie potten, vazen schalen, lantaarns etc etc de zwarte takken die je op die foto's ziet stonden op die tafel en werden elke seizoen veranderd aan thema.. In het midden staan dus ook bloemstukjes etc..
De openhaard en die gedekte tafel stonden in de doorloop van de grote ingang.. Dus als je binnen kwam zag je in de verte een openhaard branden met daarbij een tafel gedekt etc.. dit trektmensen naar binnen en brengt mensen op ideeen..
Jammer dat je niet een beetje ideeen mag inbrengen.. want etalage's trekken wel mensen.. als je etalage een eye catsher is komen de mensen ook sneller binnen vooral als je iets in de etalage hebt staan waar iemand intresse in heeft