Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nelleke1 schreef:Jullie hebben vast wel gehoord dat de school uren zijn verhoogt naar 1040 uur en dat er in heel nederland op elke school een 9de uur bij zal komen hier zijn we het niet mee eens daarom willen we gaan staken op vrijdag 23-11 -07 meteen na de eersste pauze op het schoolplein en de lessen te weigeren te volgen stuur dit door naar iedreen die je in je lijst heb staan!
dit krijg ik al 1000x gestuurd op MSN en wie staat er morgen? helemaal NIEMAND dat weet ik bijna zeker, grote plannen waar weer niets van terecht komt achja ik kan er niet mee zitten allemaal, vind het allemaal best gezellig op school (behalve een aantal dan maar dat houd je altijd)
redrumfox daar had ik bij willen zijn die filmjes zien er grappig uit
Roxx schreef:Uit mijn CAO: "een werknemer met een 38-urige werkweek heeft een arbeidsduur van 1976 uren per jaar. Hij heeft recht op 200 vakantieuren."
Iemand met een 38-urige werkweek werkt dus 1776 uren (van 60 minuten) per jaar.
Hiermee wil ik niet zeggen dat klagen over het onderwijs in mijn optiek niet redelijk is. Als jullie de kwaliteit van de lessen niet goed vinden mag je daar best over klagen. Maar klagen dat je zoveel naar school moet vind ik een beetje overdreven.
Hilde_q schreef:de mensen die hier ons de les aan het vertellen zijn die hebben geen idee hoe het op school aan toe gaat. Verootje bijvoorbeeld zegt dat wij 6 uur hebben en dat is niet eens zo
Roxx schreef:Uit mijn CAO: "een werknemer met een 38-urige werkweek heeft een arbeidsduur van 1976 uren per jaar. Hij heeft recht op 200 vakantieuren."
Iemand met een 38-urige werkweek werkt dus 1776 uren (van 60 minuten) per jaar.
Hiermee wil ik niet zeggen dat klagen over het onderwijs in mijn optiek niet redelijk is. Als jullie de kwaliteit van de lessen niet goed vinden mag je daar best over klagen. Maar klagen dat je zoveel naar school moet vind ik een beetje overdreven.
Kangaroo_Syl schreef:Ik moet wel zeggen, in het begin ging iedereen gewoon zingen, schreeuwen en blokkeren.
Toen er politie bij kwam, begonnen ze te gooien, schelden. Toen liep het dus uit de hand.
_Nicky schreef:Wij hebben vandaag ook een staking gehad na de ochtendpauze. Ikzelf heb niet meegedaan, zat lekker met een zak Bugles in de aula. De rest is het schoolplein opgegaan. De leerkrachten ed hadden moeite om de groep (ong 1000 man) onder controle te houden. Alle lessen na het 4e zijn uitgevallen + alle toetsen vanwege de onrust rond school. Het is een klein beetje uit de hand gelopen, maar ik kan er niet te veel over zeggen omdat ik er zelf niet bij was.
elmo_browny schreef:_Nicky schreef:Wij hebben vandaag ook een staking gehad na de ochtendpauze. Ikzelf heb niet meegedaan, zat lekker met een zak Bugles in de aula. De rest is het schoolplein opgegaan. De leerkrachten ed hadden moeite om de groep (ong 1000 man) onder controle te houden. Alle lessen na het 4e zijn uitgevallen + alle toetsen vanwege de onrust rond school. Het is een klein beetje uit de hand gelopen, maar ik kan er niet te veel over zeggen omdat ik er zelf niet bij was.
zo ging het bij ons ook maar dan moet 2000 man rekenen die de school bekogelen met eieren en naar andere scholen rennen