Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Goudvarken schreef:ja schoonmaken doe je op vrijdag, en als die ziek is ga je naar de DA, ik zie het verband niet.
Kit_for_ever schreef:Als t accuut is moet je dat eerst aan de stalmeester laten zien, als hij t accuut genoeg vind word de da gelijk gebeld

mentjuh schreef:ik heb zelf de bbl opleiding gedaan dus ik weet wat ik zeg..

Princess schreef:waarom moeten topics over deurne altijd zo lopen?laat elkaar beetje in z'n waarde!! de topic startster wil gewoon wat info en dan krijgen we dit eeuwige gezeik weer! ik kom al 5 jaar op bokt, en al 5 jaar gaat het hier zo!! KAPPEN NOU ERMEE!!!
Princess schreef:waarom moeten topics over deurne altijd zo lopen?laat elkaar beetje in z'n waarde!! de topic startster wil gewoon wat info en dan krijgen we dit eeuwige gezeik weer! ik kom al 5 jaar op bokt, en al 5 jaar gaat het hier zo!! KAPPEN NOU ERMEE!!!

kelcy schreef:
nou dan start ik toch een zeur topic over deurne![]()
heeft de TS een andwoord en wij "zeuren"lekker 5 jaar verder
Princess schreef:mentjuh schreef:ik heb zelf de bbl opleiding gedaan dus ik weet wat ik zeg..
dus dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen!!
Citaat:dan doe je dat toch lekker!
maar snap niet wat er zo leuk is aan zeuren en elkaar afkraken en zwart maken?vertel mij nou es wat is daar nou leuk aan?
(lees verhaal pagina 1) mentjuh schreef:de mensen die zeuren dat wij geen goede dingen zeggen over deurne da zijn pas zeurders!! wij vertellen gewoon hoe het ons is bevallen daar en iedereen geeft daar comentaar over :S alsof wij de waarheid niet spreken ofzo.. rare mensen..

Princess schreef:blessed_x
afkatten niet, misschien een beetje zeuren maar ja ik zeur dan over dat eeuwige gezeik hier waar je gewoon echt ziek van word....zo jammer dit!

Princess schreef:het gaat mij niet om wie er wel goede meningen en wie er slechte meningen geven over deurne, ik word gewoon gek van dat eeuwige gezeik, van beide kanten!!tuurlijk mag je je mening geven, maar respecteer elkaars mening en kat/zeur t niet af want dat gebeurt hier wel degelijk!