NHB Deurne

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blessed_X

Re: NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 20:50

Ja maar dat ze dan zegge je paard komt later...? dat is wat gezegt is betekent niet dat ze dan naar die DA moet...?

ArcesStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 20:54

dat is onzin, als je paard kats ziek is dan kan je direct naar een DA, voor een snotneus mag je wachten tot 8 uur voor het spreekuur van de DA

Blessed_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 20:57

is er een spreekuur? nah vind ik btje stom mensen kunnen mischien een dag wachten tot mensen naar een dokter kunnen, paarden kunnen dat niet altijd, dus vind ik dat als er een signalement van ziekte is er gelijk rekening mee gehouden moet worden.

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 20:59

Als t accuut is moet je dat eerst aan de stalmeester laten zien, als hij t accuut genoeg vind word de da gelijk gebeld

ArcesStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 20:59

ja er is een spreekuur sochtends om 8 uur direct na de stalwerkzaamheden. voor andere gevallen kan je overdag langs bij DA op afspraak.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:19

Ik heb tijdens mijn HBO opleiding (SPH) mijn ORUN basisinstructeursdiploma gehaald en heel veel lesgegeven op maneges. In de vakanties deed ik vakantiewerk op verschillende bedrijven (intern en paard mee, verder hoefde ik niks te verdienen en maar één dag in de week een vrije middag; op zondag). 1-2 keer in de maand had ik weekend dienst op het Fries Paarden Cenrum. Ze hadden me gevraagt nadat ik daar eerst een paar weken ponykampen had begeleid en daarna nog 3 weken had gewerkt in de stallen. Door de week beleerde en reed ik paarden en pony's van een succesvolle fokker van KWPN paarden en Friezen uit de buurt, waarvoor ik in ruil mijn paard daar gratis kon stallen.

Nu woon ik op een lokatie waar ik zelf paarden kan houden en ben ik begonnen met fokken, paarden africhten voor andere mensen en actief wedstrijden rijden, om ook daar mijn sporen in te verdienen. Zelf hebben we nu zo'n tien paarden totaal. Alles met elkaar heeft het veel tijd en energie gekost, maar relatief weinig geld. Ik geef privélessen en ben erg tevreden. Naast de paarden werk ik in het onderwijs met kinderen met PGB.

Geen Deurne dus. Ik heb mijn 'opleiding' helemaal zelf uitgestippeld en zou zo aan het werk kunnen ergens als ik het lichamelijk nog aan had gekund...
Misschien een tip dat het zo ook kan, als je zelf maar gemotiveerd bent.

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:26

Goudvarken schreef:
ja schoonmaken doe je op vrijdag, en als die ziek is ga je naar de DA, ik zie het verband niet.

wij moesten stalle schrobbe op donderdag is voor iedereen dus anders.. en toen me paard ziek was moest ik eerst me stal uit gaan meste voor ik naar me paard mog kijken!! en dat terwijl de voerkar onderweg was en ik niet zeker wist of hij zo wel kon of mog eten!! maar dat je optijd klaar bent met je stal uitmesten is schijnbaar veel gelangrijker voor hun..

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:29

en bwt hij had geen snotneus maar een ernstige infectie in de klieren in mond en hals.. moest dus meteen prikje hebben tegen de zwellingen!! nix snotneus weet echt wel t verschil tusse verkouwe en als er echt iets niet goed is hoor

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:34

Kit_for_ever schreef:
Als t accuut is moet je dat eerst aan de stalmeester laten zien, als hij t accuut genoeg vind word de da gelijk gebeld

pff stal meester nam niet eens de moeite om te kijken die zei eerst je stal schoon daarna kijken we wel naar je paard.

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:48

mentjuh schreef:
ik heb zelf de bbl opleiding gedaan dus ik weet wat ik zeg..

dus dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen!!

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:51

waarom moeten topics over deurne altijd zo lopen?laat elkaar beetje in z'n waarde!! de topic startster wil gewoon wat info en dan krijgen we dit eeuwige gezeik weer! ik kom al 5 jaar op bokt, en al 5 jaar gaat het hier zo!! KAPPEN NOU ERMEE!!!

Blessed_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 22:22

Princess schreef:
waarom moeten topics over deurne altijd zo lopen?laat elkaar beetje in z'n waarde!! de topic startster wil gewoon wat info en dan krijgen we dit eeuwige gezeik weer! ik kom al 5 jaar op bokt, en al 5 jaar gaat het hier zo!! KAPPEN NOU ERMEE!!!

Nou krijg genoeg info, hoor inderdaad jammer dat mensen met verschillende meningen met reacties beantwoord word en niet iedereen gewoon alleen zijn eigen mening en advies geeft, echter ben ik het er wel me eens dat mensen wat beter de berichten van anderen moeten lezen zodat er niet onduidelijkheden ontstaan Lachen

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:25

Princess schreef:

nou dan start ik toch een zeur topic over deurne Vork
heeft de TS een andwoord en wij "zeuren"lekker 5 jaar verder Tong uitsteken

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:26

mensen moeten elkaar hier niet zo af katten, niet iedereen kan hetzelde leuk vinden, gelukkig maar ook want dat zou ook niet goed zijn, maar respecteer elkaars mening en hou op met elkaar zwart te maken want dat is het enigste nog wat hiet gebeurt!!

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:27

kelcy schreef:

nou dan start ik toch een zeur topic over deurne Vork
heeft de TS een andwoord en wij "zeuren"lekker 5 jaar verder Tong uitsteken

dan doe je dat toch lekker!
maar snap niet wat er zo leuk is aan zeuren en elkaar afkraken en zwart maken?vertel mij nou es wat is daar nou leuk aan?

Blessed_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 22:27

Princess schreef:
mentjuh schreef:
ik heb zelf de bbl opleiding gedaan dus ik weet wat ik zeg..

dus dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen!!

niet dat ik zo erg wil zeuren maar jij zit zelf ook nij op het goeie pad... Bloos

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:28

hahaha goeie kelcy!

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:29

Citaat:
dan doe je dat toch lekker!
maar snap niet wat er zo leuk is aan zeuren en elkaar afkraken en zwart maken?vertel mij nou es wat is daar nou leuk aan?

elkaar nog wel ik zeur niemand af behalve deurne hoor Lachen
en dat is wel leuk omdat hun mij al 3 jaar naaien en na 3 jaar niet eens me diploma geven waar ik recht op heb!!!
misschien heb ik wel recht om te zeuren Lachen (lees verhaal pagina 1)

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:31

de mensen die zeuren dat wij geen goede dingen zeggen over deurne da zijn pas zeurders!! wij vertellen gewoon hoe het ons is bevallen daar en iedereen geeft daar comentaar over :S alsof wij de waarheid niet spreken ofzo.. rare mensen..

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:32

mentjuh schreef:
de mensen die zeuren dat wij geen goede dingen zeggen over deurne da zijn pas zeurders!! wij vertellen gewoon hoe het ons is bevallen daar en iedereen geeft daar comentaar over :S alsof wij de waarheid niet spreken ofzo.. rare mensen..

amen!

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:34

blessed_x
afkatten niet, misschien een beetje zeuren maar ja ik zeur dan over dat eeuwige gezeik hier waar je gewoon echt ziek van word....zo jammer dit!

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:35

Princess schreef:
blessed_x
afkatten niet, misschien een beetje zeuren maar ja ik zeur dan over dat eeuwige gezeik hier waar je gewoon echt ziek van word....zo jammer dit!

en waarom??? wat eeuwig gezeik???
mensen die recht hebben op iets en dat niet krijgen van die school of gewoon met gevaar voor eigen leven lessen MOETSEN volgens zijn dus zeikers????
mij delen onze ervaringen met deurne en die zijn niet al te goed had het ook graag anderas gezien

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:36

het gaat mij niet om wie er wel goede meningen en wie er slechte meningen geven over deurne, ik word gewoon gek van dat eeuwige gezeik, van beide kanten!!tuurlijk mag je je mening geven, maar respecteer elkaars mening en kat/zeur t niet af want dat gebeurt hier wel degelijk!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:37

het is juist goed dat mensen met ervaring met deze school de andere mensen waarschuwen voordat ze naar die school gaan!! je betaald er ernorm veel voor en dan is het ook wel heel fijn om te weten wat je daar voor krijgt niet dan?!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:38

Princess schreef:
het gaat mij niet om wie er wel goede meningen en wie er slechte meningen geven over deurne, ik word gewoon gek van dat eeuwige gezeik, van beide kanten!!tuurlijk mag je je mening geven, maar respecteer elkaars mening en kat/zeur t niet af want dat gebeurt hier wel degelijk!

nou jij ook niet zeuren dan over gezeur:P