Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandyy schreef:meggiemeg schreef:A1 is inderdaad een crime, elke dag weer...
Ik kijk vooraf wat de snelste route is, meestal is dat binnendoor.
Als ik dan eenmaal in Amersfoort ben is het ook nog een crime om bij het station te komen (niet de meest handige locatie om te werken).
s1993 schreef:Kan je dan niet beter de sprinter pakken als je toch bij het station moet zijn?
Ik werk in Amersfoort, woon in Veenendaal en ga met de (elektrische) fiets 25 km. Ik fiets er een klein uurtje over, met de trein is het een uur en kwartier van deur tot deur en met de auto zou het zonder file 40 minuten kunnen zijn maar is het eigenlijk altijd meer dan een uur. Ik zit liever een uur op de fiets dan een uur in de auto, heb ik gelijk beweging gehadGelukkig hoef ik maar 2 dagen per week naar kantoor.
maaikemuis schreef:Ik ben ervoor verhuisd! Ik woonde zonder file 45 minuten van mijn werk af en in combinatie met bereikbaarheidsdiensten waarbij ik in het ziekenhuis moest slapen brak mij dat na 15 jaar wel op. En dus werd het Almere(alles wat je denkt over Almere is waar en dan nog erger). Ik hoef nu niet meer te slapen in het ziekenhuis, met de auto is het 20 minuten rijden, met de fiets een ruim uur en als er file staat heb ik 5 verschillende routes om te ontwijken. En dat is mij heel wat waard, ik ben oprecht een blijer mens doordat ik niet meer zo veel tijd kwijt ben aan wachten in de auto.
nardxash schreef:Hier geen rijbewijs dus alles met ov.
Enkele reis is al snel 50-60 min.
Werkzaam in de zorg en draai alle diensten.
Werk 32 uur wisselende dagen en weekenden