Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
topsylover schreef:Mijn vriend is van gisterochtend 10:00 tot middernacht bezig geweest om een budget aan te vragen. Dichterbij dan 36 minuten in de wachtrij is hij niet gekomen. Nouja, toen we aan het eten waren kwam hij er blijkbaar doorheen maar vanwege inactiviteit hebben ze hem er weer uit gegooid. Wat een onnozel systeem is dit zeg. Maargoed, als je kijkt naar hoe ze Groningen hebben gedaan is dit natuurlijk niet een heel grote verrassing.
Blue_flower schreef:Maar even benieuwd; waarom is het zo belangrijk om het meteen de eerste dag aan te vragen? Het lijkt mij namelijk heel logisch dat als je leest hoeveel mensen die noodzaak voelen, zo een website eruit valt. Dat is niet heel gek of puur te verwijten aan het UWV of de staat.
wythlove schreef:Ik wil er ook gebruik van gaan maken. Ik hoop dat ik van het weekend vroeg genoeg ben met aanvragen. Ik wil een hbo-uitbreiding van volgen van een jaar. Beter iets compensatie dan niets
Ineke2 schreef:Blue_flower schreef:Maar even benieuwd; waarom is het zo belangrijk om het meteen de eerste dag aan te vragen? Het lijkt mij namelijk heel logisch dat als je leest hoeveel mensen die noodzaak voelen, zo een website eruit valt. Dat is niet heel gek of puur te verwijten aan het UWV of de staat.
Zeer waarschijnlijk, omdat er een limiet op staat en mensen bang zijn om buiten de boot te vallen.
Naskapower schreef:wythlove schreef:Ik wil er ook gebruik van gaan maken. Ik hoop dat ik van het weekend vroeg genoeg ben met aanvragen. Ik wil een hbo-uitbreiding van volgen van een jaar. Beter iets compensatie dan niets
Dit weekend zou ik niet op durven wachten, er is nu nog 46% budget over na iets minder dan 24 uur.
Jennyj01 schreef:Ik vind het wel bijzonder om te lezen dit. Cursussen voor de leuk! Asociale egoïstische mensen. Voor veel mensen die lager of amper opgeleid zijn is het volgen van een cursus al een hele stap. En een flinke smak met geld. Gun die mensen ook eens een kans om zichzelf te ontwikkelen en te ervaren dat het leren van nieuwe dingen ook heel leuk kan zijn. Deze, in ogen van sommigen, pret cursussen kunnen voor deze groep hele stappen zijn.
Ineke2 schreef:Wat kunnen sommigen toch hard oordelen over een situatie waarvan ze niet alles weten. Laat iedereen toch in zijn waarde aub.
Cilli96 schreef:Iemand die even mee wilt denken met mij?
Ik heb mij aangemeld voor een cursus die begint op 1 dec, als ik een goedgekeurd STAP budget krijg.
Nu geeft het instituut zelf aan dat ik het in mei moet aanvragen, de site daarin tegen zegt dat ik het dan nog niet kan aanvragen vanwege de start tijd.
Ik ga er zelf vanuit dat ik het STAP budget pas aan kan vragen in september, dit klopt toch?
mvdende schreef:Eleionomae schreef:[ [url=m/BIeDpG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het was een drukke boel gister
Ik heb de bevestiging van de toekenning inmiddels ook binnen
Ik óók. Startdatum 29 maart, zin om weer eens de boeken in te duiken.
purny schreef:mvdende schreef:
Ik óók. Startdatum 29 maart, zin om weer eens de boeken in te duiken.
Ik hoop dat je er ook echt iets mee gaat doen als je dadelijk het papiertje hebt