Wyb_ster schreef:Gefeliciteerd mnka!!!
Natuurlijk, welkom Mettee! Wat voor opdracht ga je doen? En wat voor studie doe je? (Of heb ik daar overheen gelezen?)
Ik studeer facility management! Heb net mijn minor afgerond en dan maandag beginnen met het YP semester

Ik ga een opdracht doen voor de afdeling receptie binnen een leveranciersorganisatie. Uiteindelijk zal het een implementatieplan worden met daarin beschreven hoe de transitie naar een digitale ontvangstruimte wordt aanbevolen. Dit plan bevat dan onder meer een inrichtingsconcept, een Programma van eisen, kosten/baten analyse & dan concreet het systeem wat geïmplementeerd zal worden.
Ze vonden de complexiteit nog niet helder genoeg en het uiteindelijke beroepsproduct ook nog niet helemaal maar morgen de eerste meeting met mijn tutor en peergroup dus dan zal het vast alweer een stukje duidelijker worden!
Heel erg onduidelijk. Wij kregen 4 werkdagen voordat het afstuderen zou beginnen pas te horen of je projectvoorstel een GO kreeg en wie dan je tutor zou worden. Afgelopen maandag ben ik dan begonnen en heb morgen een gesprek met mijn opdrachtgever omdat ik hem eindelijk wat duidelijkheid kan geven.
En nu? Al vooruitzichten qua werk of andere plannen nu je klaar bent?
. Maar kijk er enorm naar uit
. Had ze in ieder geval wel ideeën hoe het dan nog wel uit te breiden ? Wij hebben een tijdje geleden al de info gekregen van het examen, maar ik heb er nog niet naar gekeken