Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Daar staat niets van online KVK nummer aanvragen...alleen dat je dus een afspraak moet maken bij hun op kantoor.
Bellatrix schreef:Ok bedankt. Ik ga es kijken of ik het dan toch digitaal kan doen, scheelt weer een week!
Ik begrijp het niet, ik kan het nog steeds niet online.
Ben jij student toevallig? Dan kan je online legitimeren idd...
Bellatrix schreef:Ok bedankt. Ik ga es kijken of ik het dan toch digitaal kan doen, scheelt weer een week!
Ik begrijp het niet, ik kan het nog steeds niet online.
Ben jij student toevallig? Dan kan je online legitimeren idd...
simodi schreef:Bellatrix schreef:Ik laat mensen nu via Tikkie betalen maar daar is een andere rekening aan verbonden. Kan je bij Tikkie meerdere rekeningen koppelen?
Hoe doe je dat dan met je facturen, want die moet je wel maken voor de belastingdienst en ook bijhouden in je administratie.
speurneusc schreef:nou moet je op gaan geven aan uwv wat je verdiende, dat verrekenen ze dan met uitkering. Bedoelen ze wat er als totaal bedragen op de factuur staat aan klant, of de inkoop er nog af wat er dan overblijft (je winst per uitgeschreven factuur?)? Kan er niets over vinden en uwv heeft weer telf. stress met wachttijd van meer dan 20 min.
speurneusc schreef:nou moet je op gaan geven aan uwv wat je verdiende, dat verrekenen ze dan met uitkering. Bedoelen ze wat er als totaal bedragen op de factuur staat aan klant, of de inkoop er nog af wat er dan overblijft (je winst per uitgeschreven factuur?)? Kan er niets over vinden en uwv heeft weer telf. stress met wachttijd van meer dan 20 min.