Sheehan schreef:[
Ik denk echt dat een hele hoop mensen hier ziek worden van jouw attitude. Je bent verdorie salesmanager, geen hoge piek professor. Misschien zou je weer aan het werk moeten gaan, ipv andere mensen beledigen op het internet.
Het gaat er niet om wat ik ben Sheenan, ik ben nl ook schoonmaker en koerier geweest. Dat ik nu in een wo functie binnen de IT zit heb ik te danken aan mijn instelling.
Hard werken, opnieuw proberen als het ergens niet lukt en nooit maar dan ook nooit zielig in een hoekje gaan zitten en afgeven op de maatschappij of 'hen' die het voor mij verpesten.
De maatschappij kan het mij moeilijk maken ja, maar verpesten? Nee, dat kan ik alleen zelf.
@Lau, dat jou ambitie niet in de zorg ligt, helemaal prima. Maar wat nou als het wél de kans is om jezelf op te werken naar een niveau 4 diploma zonder schuld?
Stel nou dat je 2 jaar k*twerk moet doen om uiteindelijk leuk werk te krijgen, zou je, je daar overheen willen zetten?
@pipodipo, herkenbaar, ik was godsgruwelijk blij met mijn aannemer en zijn (overigens Poolse want er waren geen NL)stukadoors, tegelzetters en schilders toen ik mijn huis aan het verbouwen was eind vorig jaar. Zonder die vakmannen had ik niet voor elkaar gekregen wat ik wou