Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Macs schreef:Hoe zit het dan met pawshake en de belasting enzo? Zit er loonheffing op? Staat het geregistreerd als inkomen zegmaar?
Macs schreef:Baasje van vakantiehondje appte me dat ze bij ophalen betaald. Dit is niet in overleg gegaan (het was ook geen vraag van haar). Hebben jullie dit vaker? En hoe reageer je hier dan op? Voor uitlaten vind ik het niet erg maar voor 9 dagen wel.
Ik doe liever wel via Pawshake voor mijn beoordeling en gewoon voor zekerheid..
Macs schreef:Baasje van vakantiehondje appte me dat ze bij ophalen betaald. Dit is niet in overleg gegaan (het was ook geen vraag van haar). Hebben jullie dit vaker? En hoe reageer je hier dan op? Voor uitlaten vind ik het niet erg maar voor 9 dagen wel.
Ik doe liever wel via Pawshake voor mijn beoordeling en gewoon voor zekerheid..
Kaus schreef:Hier komt morgenavond waarschijnlijk (vrij onverwacht) en beagle een nachtje logeren
Vandaag kennis gemaakt met de border Collie die dan drie weken komt einde van de maand. Ze deden het super met zn drieën, binnenkort komt jij even een half dagje op proef omdat hij nog nooit uit logeren is geweest. Vind het toch wel fijn als mensen zelf ook wat oplettend zijn en niet hun hond bij de eerste en beste dumpen en nooit kennis hoeven te maken en het allemaal wel best vinden
Macs schreef:haha je maakt wat mee Trijnie, met al die beesten Ik ben niet zo snel onder de indruk van kippen, maar ik begrijp dat veel mensen dat wel zijn. Kan me wel voorstellen dat je daar niet op zit te wachten Zeker niet als het niet je eigen dieren zijn! Gelukkig is het snel opgelost!