Voor de mensen wie het leuk lijkt, hoe vaak zouden jullie dan een update willen en waarover vooral. bvb hoe het ging met de krantjes en hoeveel ik verdient heb wat ik heb gedaan met het oppassen etc etc ideeën zijn welkom!
Ik ben ook wel benieuw hoor! Zet je dan een linkje hierin?
Ik ben zelf 14 (al 4 dagen ) en wil graag zelf ook wat sparen. Maar ik woon een beetje buiten, en heb nergens in de buurt kinderen waar ik eventueel op zou kunnen passen. Voor krantenwijken moet ik eerst nog 1/2 km fietsen, en ook nog terug wat me dan al snel heel erg veel tijd kost met zo'n grote tas. Ik ben er net mee gestopt. Ik had geen weekend meer over En er zijn ook geen kassen waar ik zou kunnen werken. Dus jij hebt (daar mee) wel erg veel geluk hoor! Maar ik hoef ook niet zelf een paard te kopen. Wij hebben ze gewoon aan huis staan. Dat je jouw paard voor 50 euro per maand bij jouw vriendin kan zetten is wel heel erg fijn! Veel succes nog verder!
Selka
Geplaatst: 26-01-18 16:43
TS, wat heb jij een super instelling! Jammer dat je ver weg woont. Mijn honden hadden graag af en toe oppas gehad zoals jij.
Jouw ouders mogen heel erg trots op je zijn! Toen ik zo oud was als jij was ik een verwend snotjong dat vond dat papa en mama alles mochten betalen.