Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ikke schreef:hagelslag schreef:Veevoer met een bulkwagen naar de boeren rijden en dan in de silo's blasen
Dat is toch geen echt smerig werk? OK, echt schoon is het ook niet, maar ik zou liever veevoer dan Dieselolie rijden (even los van de papierwinkel).
hagelslag schreef:ikke schreef:Dat is toch geen echt smerig werk? OK, echt schoon is het ook niet, maar ik zou liever veevoer dan Dieselolie rijden (even los van de papierwinkel).
Ja maar heel soms moet je een stal in lopen, of het bedrijf is buitenom ook niet schoon....
super fijn! Lijkt me erg leuk om te doen veel plezier alvast!
ApplePapple schreef:@hagelslag, heb je dan niet zoiets als uitwerktijd of is dat bij jullie niet zo?
Ik heb ook een tijd in een shoarma zaak gewerkt (heel erg naar mijn zin gehad en spring zo nu en dan nog wel eens in) maar heb daar 1 maand nadat ik heb gezegd dat ik stop nog doorgewerkt.
Nee wordt zeker te veel! Je moet echt je volle aandacht op het rijden hebben!
Vind dit zo slecht en niet professioneel....
ApplePapple schreef:Ik ben naar mijn mentor gegaan en die heeft een mail gestuurd. Zelfde dag had ik nog de planning. 31 okt 1e rijles en 16 nov afrijden C.
Dat is super netjes Mellow! Gefeliciteerd! Dan komt de rest ook wel goed!
Mellow schreef:Na 5 uurtjes les had ik toets besloten terrein, vond het wat snel. Eerst oefenen en einde van de dag af rijden. Spannend want voelde me er niet zo zeker over( maar lesgever gaf aan dat ik het wel kon) maar ik heb hem gehaald. Blij daar vanaf te zijn. Over 2 weken al afrijden voor C. Best Spannend!
ikke schreef:ApplePapple schreef:Ik ben naar mijn mentor gegaan en die heeft een mail gestuurd. Zelfde dag had ik nog de planning. 31 okt 1e rijles en 16 nov afrijden C.
Dat is super netjes Mellow! Gefeliciteerd! Dan komt de rest ook wel goed!
Hoeveel lesuren heb je dan in die twee weken? Klinkt als heel kort maar ligt natuurlijk ook aan hoeveel lesuren je daarin stopt.Mellow schreef:Na 5 uurtjes les had ik toets besloten terrein, vond het wat snel. Eerst oefenen en einde van de dag af rijden. Spannend want voelde me er niet zo zeker over( maar lesgever gaf aan dat ik het wel kon) maar ik heb hem gehaald. Blij daar vanaf te zijn. Over 2 weken al afrijden voor C. Best Spannend!
Dat klinkt mij onbekend in de oren; leg eens uit, hoe werkt dat tegenwoordig?
Mijn C-E stamt nog uit de tijd dat je gewoon ging lessen met een wagen en dan je theorie en praktijk haalde, zonder CCV-B, waarvoor je nog een aparte rijtoets en theorie moest doen.