Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar ik vind het prima zo.
kan me voorstellen dat je er dan even doorheen zit. _Mellanie schreef:Ik ben weer tot leven, dit topic opgericht maar geen motivatie om te kijken omdat het zo slecht ging.
Ons project echt net kunnen redden, het liep allemaal gewoon niet soepel. Gelukkig een 5.8 gekregen (voldoende is voldoende, want ze wouden ons volgend jaar terug laten komen)
Mijn afstudeerstage is goedgekeurd. Dus ik blij.
dus nu heb ik nog maar 1 doel open staan
De feedback was trouwens dat het 'mager' en 'summier' was.. Maar hoe moet ik in godsnaam alles in 2700 woorden verwerken zonder dat het summier wordt? Overigens was dat de feedback van mijn supervisor. Mijn begeleider vindt het tot nu toe allemaal goed voor wat ik heb begrepen. Al met al kan ikzelf niet anders zeggen dan dat ik mijn best heb gedaan EN heb voldaan aan de vraag van de opdrachtgever (begeleider)..
Ik ga er met het eindgesprek ook iets van zeggen, want zelfstandigheid is prima uiteraard, maar je kan het ook te letterlijk nemen. Een student volledig loslaten op een stage zonder controle, deadlines of wat dan ook lijkt me niet helemaal de bedoeling. Als ik zelf niks had geregeld dan had niemand in de gaten gehad dat ik moet afstuderen.
!
! Mijn bachelor schriptie was ongeveer 12000 woorden en voor mn MA zal dit waarschijnlijk 3x zo veel zijn (HELP!) 
)
, als dat een voldoende mocht zijn dan heb ik alles gehaald wat er te halen is en heb ik de eerste 3,5 jaar afgerond..

Ben zelf ook heel benieuwd naar het proces wat je hierin moet en gaat volgen.
Uiteindelijke cijfer was een 6.9, dus eigenlijk gewoon een 7. Veel goede tips en advies gekregen voor in het werkveld straks. Presentatie ging ook heel goed, kreeg daar een 8 voor.
!
.