Laurie schreef:Ik had een 8,5. Niet helemaal verwacht, wel blij mee!
Wat een ontzettend mooi cijfer, gefeliciteerd!

Oh een 7 is op zich prima, maar ik zie liever een 8 dan een 7 op mijn cijferlijst. Iets met perfectionistisch..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurie schreef:Haha ja snap ik! Ik word ook heel fanatiek van deze studieVind het nog steeds een ontzettend leuke richting!
Hoe bevalt het inmiddels verder? Heb je al een mentor toegewezen gekregen?
GrumpyCat schreef:Oeps, ik had dit topic per ongeluk ontstipt!
@ WithinYuuri: Het is inmiddels al weer 2 maanden geleden, maar hoe zit het nu, twijfel je nog aan je studie? Vervelend hoor, hopelijk heeft het gesprek met je studieadviseur iets opgeleverd!
Hier nog steeds blij met de studiekeuze. Het is pittig, vooral in combinatie met de lange reistijd, maar tot nu toe 2 van de 3 tentamens gehaald, ik ben tevreden.
Laurie schreef:Ohh dan heb je Engelstalige werkgroepen of niet? Leuk! Ik zit in 10, dus geen vrije vrijdag voor mij helaas haha.
WithinYuuri schreef:Bedankt dat je er nog even naar vraagt, inmiddels gaat het eigenlijk een stuk beterIk ben niet meer naar mijn studie-adviseur geweest, maar ben gewoon doorgegegaan en heb tot nu (2 tentamenweken later) alles gehaald. Ik zat er op dat moment even doorheen, omdat ik alles net even verkeerd deed en echt een beetje de wanhoop nabij was, maar inmiddels ben ik er veel beter aan gewend dat ik heel veel dingen niet (gelijk) snap
Reistijd heb ik ook wel last van ja, hoe lang moet jij?
GrumpyCat schreef:Laurie schreef:Ohh dan heb je Engelstalige werkgroepen of niet? Leuk! Ik zit in 10, dus geen vrije vrijdag voor mij helaas haha.
Ja klopt!Dat is balen! Heb je 5 dagen les dan?
WithinYuuri schreef:Bedankt dat je er nog even naar vraagt, inmiddels gaat het eigenlijk een stuk beterIk ben niet meer naar mijn studie-adviseur geweest, maar ben gewoon doorgegegaan en heb tot nu (2 tentamenweken later) alles gehaald. Ik zat er op dat moment even doorheen, omdat ik alles net even verkeerd deed en echt een beetje de wanhoop nabij was, maar inmiddels ben ik er veel beter aan gewend dat ik heel veel dingen niet (gelijk) snap
Reistijd heb ik ook wel last van ja, hoe lang moet jij?
Wat goed om te horen dat je je draai inmiddels hebt gevonden! Het is ook helemaal niet erg om dingen niet in één keer te snappen. Ik merk ook vaak dat andere studenten lastige stof in één keer oppikken, terwijl bij mij het balletje pas vlak voor het tentamen ging rollen.![]()
Ik ben van deur tot deur 2 uur enkele reis aan het reizen (Amersfoort-Nijmegen). En jij?
WithinYuuri schreef:Ik ben van deur tot deur ook 2 uur bezig, met een gunstige overstap 1,5 maar meestal is de overstap niet gunstigMaar, Amersfoort-Nijmegen, nu ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe je reist
Neem je de Valleilijn naar Ede-Wageningen en dan de intercity naar Nijmegen of neem je de trein naar Utrecht en dan de intercity (want; als je de Valleilijn neemt, ik woon in Lunteren
)?
Thirza_99 schreef:Nou, mijn laatste tentamen heb ik toch echt wel goed verknald, op naar de herkansing dan maar... maar eerst even een weekje vakantie gelukkig.
@Merell: Roeivereniging is inderdaad heel erg leuk! De sport is erg leuk, maar omdat het vrij groot is ook veel borrels en feestjes wat ook erg leuk is. En omdat je je ploeggenootjes bijna elke dag ziet vanwege training of borrel wordt je wel snel heel erg close, wat erg leuk is. Zo heb ik een aantal nu 2,5e week heel veel gezien, omdat we samen full time aan t studeren waren op de uni en verder nog samen trainden.
En ook succes met je tentamens!
Merelll schreef:Thirza_99 schreef:Nou, mijn laatste tentamen heb ik toch echt wel goed verknald, op naar de herkansing dan maar... maar eerst even een weekje vakantie gelukkig.
@Merell: Roeivereniging is inderdaad heel erg leuk! De sport is erg leuk, maar omdat het vrij groot is ook veel borrels en feestjes wat ook erg leuk is. En omdat je je ploeggenootjes bijna elke dag ziet vanwege training of borrel wordt je wel snel heel erg close, wat erg leuk is. Zo heb ik een aantal nu 2,5e week heel veel gezien, omdat we samen full time aan t studeren waren op de uni en verder nog samen trainden.
En ook succes met je tentamens!
Ah dat is wel jammer.. weet je echt al zeker dat t een herkansing wordt? Ah das wel lekker een weekje vakantie!
Ik moet helaas gelijk weer door, alle tentamens zijn naar mn idee wel redelijk tot gwn goed gegaannu op naar t nieuwe blok, ben wel benieuwd hoe deze vakken dan weer gaan zijn, en onze werkgroepen veranderen nu voor het eerst sinds september wat ook wel "spannend" is!
Merelll schreef:@Thirza_99 ah das wel heel jammer dan maarja een x iets niet halen is ook helemaal niet erg!
Jaa afgelopen week was de eerste week van het nieuwe blok. Het ene vak is alleen echt best veel scheikunde, en laat ik daar nou net niet zo goed in zijnheb ook al wel een x een wc met mn nieuwe werkgroep gehad!