Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
We wachten het maar weer af. Chiave schreef:Sorry, kleine toevoeging: Als ik bel per mobiel wordt er niet opgenomen. Dat wordt lastig kletsen. Met een andere telefoon heb ik het ook geprobeerd. Er werd wel opgenomen, maar toen ik mijn naam zei, werd er gezegd: Die ken ik niet. *pats, hoorn erop*.
Het meisje komt meestal samen met haar vriendinnetje, die direct na haar lest. De beide ouders gaan vriendschappelijk met elkaar om. Zou ik de moeder van het vriendinnetje kunnen vragen of er wat aan de hand is?
Ik vind het zo sneu om meteen de deur dicht te doen voor zo'n meisje dat er zelf waarschijnlijk niets aan kan doen. Het is een leuk, leergierig, beschaafd kind.
En als er niet betaald wordt en ik zeg dat dochterlief niet meer welkom is, dan ben ik mijn geld waarschijnlijk kwijt. 'Dan maar geen pianoles.'
Ik ben trouwens niet ingeschreven bij de KVK, dit hoeft niet omdat ik niet zoveel omzet draai. Heb ik dan bij instanties of incassobureaus wel recht van spreken? Ik heb wel alles netjes bijgehouden in administratie en zelfs in de schriftjes van de kinderen staan data en tijden. Ook hebben de kinderen een leskaart waarop ik data schrijf en afkruis.
Ik heb het idee dat ik niet meer serieus genomen wordt door de ouders van het kind en dit vind ik heel lastig. Dan kan ik stoer roepen dat ik stappen onderneem, maar ze zien me al aankomen.
Chiave schreef:Toch vreemd dat mensen dat dan achter houden voor hun partner. Tenminste, dat vind ik vreemd. Kind was wel verdacht verlegen en stil gisteren, maar dat hoeft niet hierdoor te komen. Ik heb in elk geval mijn geld.![]()
Onze poes is gelukkig weer thuis. Zondagmorgen is ze weer thuisgekomen. Was nog even spannend, omdat ze voor de tweede nacht op rij haar infuusje eruit had gegooid, maar uiteindelijk at ze weer goed en was haar temperatuur 38,4C, dus genoeg om ontslagen te worden.
Ze ligt nu als prinses op de erwt op een kleedje de poes uit te hangen, dus dat komt wel goed met madammeke. [ [url=m/AWsq9p.jpg]Afbeelding[/url] ]