Merelll schreef:Jongens wat hebben jullie allemaal met die blokuren, wij hebben dat helemaaal niet, maar denk dat dat ligt aan dat wij 75min les hebben of niet?
Denk het ook, dat is al 1,5 lesuur bij ons
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mignonne2403 schreef:Zo fijn rooster had iemand(sorry lastig bij te houden!:D ) En een andere is echt verschrikkelijk zrg, zoveel dubbeluren... ik heb dat gelukkig niet, vond dat in de 4e heel vervelend.
Hebben jullie ook sportoriëntatie? Zo ja wat gaan jullie voor sport doen
mignonne2403 schreef:Zo fijn rooster had iemand(sorry lastig bij te houden!:D ) En een andere is echt verschrikkelijk zrg, zoveel dubbeluren... ik heb dat gelukkig niet, vond dat in de 4e heel vervelend.
Hebben jullie ook sportoriëntatie? Zo ja wat gaan jullie voor sport doen
Kunnen wij helaas niet
) maar het is verplicht voor je examen.
(misschien omdat ik sowieso overal op of in klim ook als dat niet helemaal de bedoeling is)
Dus nu bodypump ik elke maandag en dinsdag
Merelll schreef:Ik heb t cijfer voor mn pws al binnen! Een 7.5 dik tevreden mee nu nog de presentatie. Verder begin ik nu net wat meer toetsen te krijgen... En moet hier en daar verslagen inleveren dus even wat drukker. Jammere is dat ik precies dit weekend een sgw heb dus eigenlijk weinig kan doen
Bij ons krijg je in december/januari je cijfer pas. Merula123 schreef:Merelll schreef:Ik heb t cijfer voor mn pws al binnen! Een 7.5 dik tevreden mee nu nog de presentatie. Verder begin ik nu net wat meer toetsen te krijgen... En moet hier en daar verslagen inleveren dus even wat drukker. Jammere is dat ik precies dit weekend een sgw heb dus eigenlijk weinig kan doen
Huh, hoe heb je die nu al af, ik moet nog soort van beginnenBij ons krijg je in december/januari je cijfer pas.
oeps...
wel een leuk projectje maar man man wat een lucht
Maar het onderzoek zelf is bijna alleen maar literatuuronderzoek, dus voornamelijk veel lezen.