En ik vind het ook gewoon niet interessant, en ik vind het persoonlijk onzinnig. Ik bedoel waarvoor ga je al die formules nodig hebben in je leven? Maar ja, dat zeg ik vast omdat ik het niet leuk vindt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En ik vind het ook gewoon niet interessant, en ik vind het persoonlijk onzinnig. Ik bedoel waarvoor ga je al die formules nodig hebben in je leven? Maar ja, dat zeg ik vast omdat ik het niet leuk vindt
BeSen schreef:Wiskunde is niet mijn beste vakEn ik vind het ook gewoon niet interessant, en ik vind het persoonlijk onzinnig. Ik bedoel waarvoor ga je al die formules nodig hebben in je leven? Maar ja, dat zeg ik vast omdat ik het niet leuk vindt

aishcream schreef:Voor de mensen die op vwo zitten. Hoe bevalt en jullie? Kost school jullie veel tijd en hoe ziet jullie gemiddelde week eruit. Genoeg tijd voor hobby' s en feestjes bijvoorbeeld?
Daar ben ik benieuwd naar
heb 4 onvoldoendes gestaan begin het jaar) Maar heb ook een vriendin die dit jaar naar havo is gegaan omdat gymn haar te moeilijk werd en ze hele dagen aan het leren was
)
GarBel schreef:Lonneke2001 schreef:*komt even binnenvallen, eigenlijk hoor ik in het 4vwo topic, ik ben zo weer weg*
Wat heb jij met eindhoven?![]()
En ben je pas 15?
hoezo?
Ik woon in eindhoven

Lonneke2001 schreef:GarBel schreef:hoezo?
Ik woon in eindhoven
Soooo close
Ik woon in Valkenswaard
Ik dacht dus echt serieus dat jij volwassen was ofzo *kruipt onder steen van schaamte*
) en woensdag echt les.

Heerlijk op tijd mee
hele last ligt vol. Genoeg voor de komende jaren