Vervelende periode om te moeten afstuderen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

1234 schreef:Simoon__ schreef:Welke studie volg jij 1234? En wat is je opdracht ?:)
Pedagogiek, ik ga kijken op welke manier paarden kunnen worden ingezet voor emotie regulatie bij kinderen met angststoonrissen.
Simoon__ schreef:Hallo, ik meld mij ook nog maar even hier.
Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerstage voor de opleiding agrarische bedrijfskunde. Zit 40 uur bij het bedrijf waar ik mijn afstudeerstage doe.. alleen momenteel loop ik echt tegen een motivatie gebrek aan.. Wat doen jullie hiertegen?
Heb jij niet zoiets wat je graag wilt? Misschien kun je een soortgelijke deal met jezelf sluiten. 
Dus dan komt het alsnog wel goed.
Heb mn tentamen van afgelopen blok gehaald, dus dat is altijd fijn.
Komende periode wel een pittig vak naast de scriptie (4 verslagen + feedback geven op die van anderen + discussiedag + tentamen (3 boeken lezen), voor de kerstvakantie). Dus dat wordt een kwestie van héél goed plannen en dan komt het vast wel goed.. Hoop ik.
M'n portfolio is niet goed genoeg, m'n werk is niet goed genoeg, niks is goed genoeg
Ugh. 
MadelonSunny schreef:Hoi hoi!
Ik kom me ook melden. Ik heb kunnen regelen dat ik mijn afstudeerstage en minor mag ruilen dus ik ga in februari eerst afstuderen! Ik volg overigens de opleiding HBO Bedrijfseconomie

Courses schreef:Ik heb dus morgen een gesprek voor een afstudeerproject maar mijn zenuwen slaan echt even toeM'n portfolio is niet goed genoeg, m'n werk is niet goed genoeg, niks is goed genoeg
Ugh.
Goldwynn schreef:MadelonSunny schreef:Hoi hoi!
Ik kom me ook melden. Ik heb kunnen regelen dat ik mijn afstudeerstage en minor mag ruilen dus ik ga in februari eerst afstuderen! Ik volg overigens de opleiding HBO Bedrijfseconomie
Oh! Aan welke HBO studeer je? Ik start in februari ook met afstuderen, bedrijfseconomie ^^. Heb je al een fijne stageplaats gevonden?
Mijn opdracht is goedgekeurd door school, dus ik kan 6 februari beginnen! Kan alleen niet bepaald zeggen dat ik er zin in heb

Vanmiddag heb ik een afspraak met de stagecoördinator om te kijken wat voor onderzoek ik kan doen bij dat bedrijf (is IT) zodat ik goed voorbereid naar het bedrijf kan gaan. Dus helaas allemaal nog onzeker..
Ik kwam binnen vrijdag en eigenlijk voelde de sfeer daar al een stuk beter, we hebben een uur om de tafel gezeten en buiten dat degene die mij had aangeschreven enorm graag mij wou hebben was 'ie ook heel enthousiast over m'n portfolio
Hij zou het overleggen met de directie want ze hadden eigenlijk al genoeg stagiaires maar toen ik 10 minuten later de trein instapte belde hij op dat 'ie de directie heeft overtuigd en ik bij hun mag komen!
Ik heb eindelijk een afstudeeropdracht gevonden en ben nu bezig om Plan van Aanpak te maken zodat ik vanuit school ook goedkeuring kan gaan krijgen
En dan hoop ik januari/februari te kunnen beginnen. en dan hopelijk in 4 maanden klaar.