Ik wil iedereen even succes wensen Maar echt, jullie kunnen dit. Ik had ze vorig jaar en mijn grootste probleem was SK, voor mijn oefenexamens had ik ook allemaal drieën Maar voor mijn examen had ik gewoon een 5,7 dus het is echt mogelijk! En daarna heerlijk een verdiende vakantie.
Imke1998
Geplaatst: 12-05-16 09:14
Iedereen heel veel succes vandaag!
kosseh
Geplaatst: 12-05-16 09:20
Succes iedereen
Ik heb twee keer examen gedaan. Vmbo en havo. Ik vond examens minder stress vol dan de SE.
Ik had de vaken Nl, En, Bio, SK, NA, EC, Wis a (had graag b gedaan maar mocht niet omdat ik van vmbo af kwam).
Mijn manier om mezelf rustig te houden en goed voorbereid zijn was extra te gaan paardrijden. In het weekend tussen de examens een regiofinale van zitcompetietie te rijden
Leren deed ik door oefen examens te maken. Ik vond bio, na, wis, sk het makkelijkst. Daar heb ik ook maar 1 oefen examen voor gedaan. De rest een stuk of drie. Als je voor je SE redelijke cijfers hebt gehaald komt het op je CE ook echt goed.
Ja we kunnen het zeker wel! We gaan gewoon in een keer slagen!!
Fenia
Geplaatst: 12-05-16 09:35
Iedereen heel veel succes vandaag! De stress voor ak en Ned voor morgen begint bij mij toch echt wel te komen nu Mijn pakket bestaat trouwens uit; Ak, Ned, SK, Bio, WisA, En en Filosofie.
Vanmiddag met een vriend leren, misschien komt het er dan toch van Na de vakantie lekker beginnen op het Cibap in Zwolle, mits ik slaag natuurlijk Nog meer Cibappers hier??
kwii
Geplaatst: 12-05-16 10:14
Irisjeeh1999 schreef:
Vanmiddag met een vriend leren, misschien komt het er dan toch van Na de vakantie lekker beginnen op het Cibap in Zwolle, mits ik slaag natuurlijk Nog meer Cibappers hier??
Ik zat op het Cibap, maar ben terug gegaan naar de havo
Ik heb toch ook wel stress sta er op zich goed voor en heb veel oefenexamens gemaakt maar toch. Heb net even gereden en dat scheelt ook wel tegen de stress! Heb maandag ook een wedstrijd gepland staan.
Ik denk niet dat ik de antwoorden ga bekijken.. Raak ik alleen maar nog gestresster van
Antwoorden bekijken kan voor mij heel slecht uitpakken qua motivatie. Dus ik ga niet kijken en gewoon zo hoog mogelijk scoren...meer dan je best doen kan niet toch?
Stel ik kijk het na en zie allemaal fouten van mezelf dat weet ik zeker dat ik met een rot gevoel de andere examens ga maken. Maak gewoon de examens zo goed mogelijk en dan is het afwachten ...
Ik was eerst van plan om alleen mijn leestoetsen na te gaan kijken (Nederlands, Duits en Engels), maar ik begin nu te twijfelen omdat het erg demotiverend kan werken natuurlijk. De bètavakken ga ik sowieso niet nakijken, daar krijg ik alleen maar stress van.
Nayomie
Geplaatst: 12-05-16 10:54
dreamheart schreef:
Oef.. vanmiddag Natuurkunde! Wie gaat hier een kladblaadje mee naar huis nemen / antwoorden bekijken?
Afhankelijk van de tijd doe ik dat normaliteit wel. Vorig jaar in elk geval wel gedaan. Dan weet ik ongeveer hoe ik het gedaan heb en kan de schade over het algemeen alleen nog maar meevallen
dinek123
Geplaatst: 12-05-16 10:55
Ik denk dat ik wel alles overschrijf (als ik de tijd heb natuurlijk) en dan vervolgens thuis beslis of ik ernaar ga kijken of niet. De zenuwen beginnen bij mij ook echt te komen. Morgen beginnen met Nederlands, wat ik trouwens echt heel fijn vind omdat Nederlands een van mijn beste vakken is.. En dan dinsdag geschiedenis en daarna Frans.. waar haal ik de concentratie vandaan? Donderdag muziek en engels, waar ik ook echt mega bang voor ben (vooral muziek) Economie is ook echt heel veel en moeilijk, wiskunde geloof ik allemaal wel.
Ik plas echt in mn broek bij het idee dat ik morgen een examen moet maken, en dat sommige vrienden van mij op dit moment een examen aan het maken zijn. K ga dan ook weer snel verder met leren!
Ik denk dat ik alles pas ga nakijken als ik alle examens heb gehad. Of ik kijk het helemaal niet na. Maar in elk geval niet meteen dezelfde dag nog want dan ben ik denk echt mn vertrouwen kwijt als ik aardig wat fouten heb gemaakt!