moet verder wel gewoon met het ov daarheen enzo 2 of 3x per week maar dat maakt blijkbaar niet uit Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iselda schreef:Mijn ervaring is dat je op je 18e al te oud bent voor de supermarkt, al weet ik dat sommige supermarkten wat soepeler zijn. Ik ga binnenkort gewoon al lekker opzoek![]()
Ik heb morgen skc, viel me tegen wat ik van te voren allemaal moest doen :p
Vorig jaar hoefde dat allemaal helemaal niet, alleen een online test maken en nu hele opdrachten![]()
Bijna klaar mee gelukkig, en hopelijk valt sjd morgen niet tegen!
Ik hoef geen testen oid te maken, heb enkel wat teksten van rechten en sociale wetenschappen gekregen om door te nemen. Morgen heb ik dan nog een hoorcollege en een toets over deze beide vakken. Aansluitend nog een matching gesprek met een docent. GrumpyCat schreef:Iselda schreef:Mijn ervaring is dat je op je 18e al te oud bent voor de supermarkt, al weet ik dat sommige supermarkten wat soepeler zijn. Ik ga binnenkort gewoon al lekker opzoek![]()
Ik heb morgen skc, viel me tegen wat ik van te voren allemaal moest doen :p
Vorig jaar hoefde dat allemaal helemaal niet, alleen een online test maken en nu hele opdrachten![]()
Bijna klaar mee gelukkig, en hopelijk valt sjd morgen niet tegen!
Hoe is het gegaan met je studiekeuzecheck? Viel het je een beetje mee? Ik moet morgen voor mijn SKC SJD, best wel spannend!Ik hoef geen testen oid te maken, heb enkel wat teksten van rechten en sociale wetenschappen gekregen om door te nemen. Morgen heb ik dan nog een hoorcollege en een toets over deze beide vakken. Aansluitend nog een matching gesprek met een docent.
Iselda schreef:Skc was leuk, heb besloten dat het sjd wordt!![]()
Spannend, ben benieuwd wat je er van vind. Ja, t was ook niet echt een test eigenlijk, je moest dingen over jezelf vertellen enzo, een aantal vragen beantwoorden. Maar daar wordt volgens mij niet eens naar gekeken. Welke toetsen heb je? Ik had arbeidsrecht en een essay. Arbeidsrecht had ik sowieso gehaald, essay krijg ik nog uitslag van. Hopelijk zijn ze positief voor je!

Maargoed positief advies dus kan in ieder geval iets gaan doen mocht ik economie nu niet halen voor MIC..
femmelz schreef:Hoihoi, ik ben al een tijdje aan het volgen. Maar sinds vanmiddag weet ik dan ook zeker dat ik mag gaan studeren volgend jaar!!
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 'geslaagd' ben voor de toelatingstoets voor de Pabo, wiehoe![]()
![]()
Ik ga dus naar de Pabo, in Breda, Avans. En ik heb er onwijs veel zin in!!