[ENQ] Apple vs Samsung

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Iris965

Re: [ENQ] Apple vs Samsung

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 16:37

Misschien kunnen jullie me helpen. Mijn iphone 4s valt steeds uit en dan zegt ie dat de batterij leeg is. Ik heb er een nieuwe in laten zetten in maart ofzo? of juni? daar ergens. en heb hem al een aantal keer gereset maar helaas......

zal ik mijn huawei maar weer uit de la pakken (die is sloom maar valt niet steeds uit) of mijn iphone...ik heb geen geld voor een nieuwe. :(

Sisi_96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 19:03

Iris965 schreef:
Misschien kunnen jullie me helpen. Mijn iphone 4s valt steeds uit en dan zegt ie dat de batterij leeg is. Ik heb er een nieuwe in laten zetten in maart ofzo? of juni? daar ergens. en heb hem al een aantal keer gereset maar helaas......

zal ik mijn huawei maar weer uit de la pakken (die is sloom maar valt niet steeds uit) of mijn iphone...ik heb geen geld voor een nieuwe. :(

Ben je al bij de apple store langsgeweest? Denk dat het aan je batterij ligt en dan zou je die gewoon kunnen vervangen, maar zou toch eerst iemand ernaar laten kijken.

Sisi_96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-15 13:04

_KiMbErLeY_ schreef:
Ik hou van mijn samsung s4, alhoewel hij nu wel traag is, volgens de winkel heeft dat te maken met allerlei apps die op de verre achtergrond verborgen zijn. Eigenlijk moet ik hem terugzetten naar de fabrieksinstellingen, maar dan ben ik zeker over de 2000 fotos kwijt :+

+ de camera vind ik veeeeeeel beter dan bij een Apple!
En je kan veel meer veranderen aan de look van je telefoon (systeem)
Gaat minder snel kapot.

Ik heb echter wel een ipad waar ik heeeel tevreden over ben en ook super werkt, maar als telefoon toch Samsung.

Je kunt heel makkelijk al je foto's overzetten naar je computer en dan terugzetten naar fabrieksinstellingen. Is toch wel handig als ie wat minder traag is. :)

Lifebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 14:35

Is wel gedoe volgens mij om helemaal terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 18:24

Het uitzetten van "track-controle" scheelt ook al een hoop ruimte en traagheid op iphone.

Dit staat automatisch aan, mensen met je iphone in handen kunnen precies zien waar je allemaal geweest bent en hoevaak je die route genomen hebt.

Vond t heel raar toen ik een soortgelijk filmpje tegen kwam op fb. Waarom??? Dacht ik.. Heb t lekker uitgezet.

Afentoe je internetgeschiedenis leeggooien werkt ook goed overigens.

Zal eens naar het filmpje zoeken

Edit:

Sisi_96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-15 19:48

S_en_Z schreef:
Het uitzetten van "track-controle" scheelt ook al een hoop ruimte en traagheid op iphone.

Dit staat automatisch aan, mensen met je iphone in handen kunnen precies zien waar je allemaal geweest bent en hoevaak je die route genomen hebt.

Vond t heel raar toen ik een soortgelijk filmpje tegen kwam op fb. Waarom??? Dacht ik.. Heb t lekker uitgezet.

Afentoe je internetgeschiedenis leeggooien werkt ook goed overigens.

Zal eens naar het filmpje zoeken

Edit:

[ Video ]

Ja wow! Toen ik een paar maanden mijn iphone had en ik was niet thuis, stond er bij mn meldingen "u bent 10 minuten rijden van thuis" maar ik snapte er niks van aangezien ik het nooit had ingevuld. Toen liet mijn broer me dit ook zien en echt ALLE locaties die ik had bezocht stonden erop. Ik kon alle plaatsen zien die ik had bezocht en als ik erop klikte zag ik een lijst met alle straten waar ik ben geweest in die stad. Als ik daar dan weer op klikte, stonden daar alle data en tijden van wanneer ik daar was. Wel grappig, maar ook best eng dat er zoveel informatie op je telefoon wordt opgeslagen. Heb het maar gewoon verwijderd.

Lifebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:51

Huuhh zo raar.. Ik wist wel dat heel veel apps ook je locatie bijhouden en ik heb gewoon mn locatievoorzieningen aan maar ik wist niet dat het zo ver ging. Ik kan letterlijk van elk moment zien waar ik ben geweest.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:04

Net even gekeken, mijn ipad heeft het ook. Meteen maar uitgezet. Wat idioot zeg :=