IsaCalixa schreef:Ik weet niet precies hoe het heet, maar dat beroep waarbij je overleden mensen moet onderzoeken of ''schoon'' moet maken. Brrr, ik zou dat écht niet kunnen!
Mij lijkt dat juist heel interessant
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mirjamsel schreef:Tuinder of bakker! Zou niet 6 dagen in de week zo vroeg op kunnen staan
Of dingen in de uitvaartzorg, begraafplaatsen enzovoort
Oh, en dierenarts! Het lijkt me verschrikkelijk om bijvoorbeeld het konijntje van een klein meisje in te moeten laten slapen
IsaCalixa schreef:Ik weet niet precies hoe het heet, maar dat beroep waarbij je overleden mensen moet onderzoeken of ''schoon'' moet maken. Brrr, ik zou dat écht niet kunnen!
nine1987 schreef:Politieagent..
Je krijgt echt alles over je heen.. Soms letterlijk.. En ik ben nogal een opgewonden standje.. Ik zou nooit al dat commentaar dat zij over zich heen krijgen kunnen slikken..
Je doet je best, maar t is nooit goed.. Nee, niks voor mij..
ikke schreef:nine1987 schreef:Politieagent..
Je krijgt echt alles over je heen.. Soms letterlijk.. En ik ben nogal een opgewonden standje.. Ik zou nooit al dat commentaar dat zij over zich heen krijgen kunnen slikken..
Je doet je best, maar t is nooit goed.. Nee, niks voor mij..
Wij hadden politiepaarden op stal. Ik heb weleens tegen een agent gezegd (na weer zo'n voetbal-akkefietje): joh, laat mij maar even, probleem zo opgelost.....
Dat vond die agent niet zo'n goed idee.... mijn toenmalige paard liep namelijk mensen gewoon omver en er overheen....
oomens schreef:ikke schreef:Wij hadden politiepaarden op stal. Ik heb weleens tegen een agent gezegd (na weer zo'n voetbal-akkefietje): joh, laat mij maar even, probleem zo opgelost.....
Dat vond die agent niet zo'n goed idee.... mijn toenmalige paard liep namelijk mensen gewoon omver en er overheen....
Prima oplossing toch?
EskeGirl schreef:Dingen waarbij je in mensen/dieren moet snijden.
Simpel fabriekwerk. Heb dat vorig jaar eens gedaan omdat we met school een logistiek bedrijf gingen bekijken, na een half uurtje was ik het al helemaal zat.
Beroepen die met de dood te maken hebben.
en je hoeft geen zware beslissingen te nemen