Eline_S_S schreef:_Yasmine_ schreef:Hier gisteren weer dagje gedraaid van 8 uur, lekker volle bak. Tafels twee keer weg kunnen geven
Productieve avond, liep ook soepel!
Loop er nog wel eens tegenaan dat ik als oproepkracht minder ben ingespeeld op hen dan zij op elkaar.
Wanneer ik er dan tussenloop wordt er nog steeds niet overlegd en "moet ik maar weten waar iedereen geweest is".. Wat dus niet werkt aangezien we niet met wijken of taken werken. Gisteren gelukkig nog een oproepkracht aanwezig! dus fijn in overleg alles en wist iedereen precies wat er gedaan moest worden
Wij verdelen te tafels altijd per persoon, dus dat elke collega zijn 'eigen' tafels heeft zegmaar. En dan af en toe als iemand het te druk heeft; 'kan je dit even naar die tafel voor me brengen?' Maar voor ons werkt dit prima
Klopt vind dat ook ideaal. Is ook veel rustiger voor die mensen zelf om steeds een zelfde persoon aan tafel te hebben. Helaas vinden zij 'boven mij" dat toch niet helemaal.. Helaas..

.

Of zijn dat dan echt cafés? Want waar ik werk zijn maar 16 tafels. Dat doen we in het weekend met 2 (soms 3) en door de weeks met 1/2 personen, en dan heb ik het al druk genoeg. Bij ons is het ook maar van 16 tot 22 geopend
binnenkort met z'n alle uit eten om het te vieren
Dat is echt te irritant als je een keertje vrij wilt.