Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elle108030 schreef:Poek schreef:Ik heb al werk![]()
Is ideaal voor mij; eens in de 3 weken een zaterdagochtend (6 uur lang). Dan ben ik niet het hele weekend bezig met werken & paarden (want op zondag doe ik de paarden), maar heb ik 2 van de 3 keer gewoon een vrije zaterdagEn ik verdien natuurlijk best wel wat money
is er nog plek voor mij of wa?
Spoiler:
het moet ff gezegt worden maar ik word echt helemaal gek van je profiel foto, ben vroeger(2 jaar geleden ofzo) een grote The Vampire Diaries fan geweest![]()
Pacific schreef:Ik heb trouwens vast een nieuwe gemist, dus welkom in dat geval
Vandaag kreeg ik nog cadeautjes van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag, super leuk! Heb o.a. het boek 'The girl on the train' gekregen, schijnt erg goed te zijn, iemand van jullie die hem gelezen heeft?
Poehh, pony van mijn vriendin stond te koop, maandag kijkers, kwamen vandaag weer en volgende week wordt ze opgehaaldgaat zo snel ineens! Heb maar al mijn hulp aangeboden, voor haar vast een ontzettend stressvolle periode, alles regelen en van iedereen vragen e.d...
zaldi schreef:Ik heb een folderwijk en ik vind t idd vreselijkals school weer is begonnen ga ik er maar mee stoppen denk ik. Kan helaas geen ander baantje omdat ik heel ver moet reizen voor school
![]()
leuk elle108030! (sorry weet je echte naam ff niet)
ken dat boek niet, lees niet zo heel veel meer haha. ben meer van de series op het moment, ben deze vakantie begonnen met teen wolf en ben nu bijna helemaal bijnog andere mensen die hier teen wolf volgen?
![]()
lekker wyb_ster! (sorry weet ook jou echte naam niet, kan dat echt niet onthouden)
Wyb_ster schreef:Haha, ik heb ook een moeilijke naam ook dus neem ik het niemand kwalijk![]()
Ik vind het heerlijk om series te kijken maar ik krijg het gewoon niet voor elkaarAl mn vrije tijd gaat in de paarden
elle108030 schreef:deze vakantie heb ik teen wolf om 2 uur s'ochtends gezien
als je tw en tvd leuk vind moet je ook eens once upon a time opzoeken. en voor de hardcore fans onder ons zou ik ook supernatural gaan kijken.
faatxhorse schreef:elle108030 schreef:deze vakantie heb ik teen wolf om 2 uur s'ochtends gezien
als je tw en tvd leuk vind moet je ook eens once upon a time opzoeken. en voor de hardcore fans onder ons zou ik ook supernatural gaan kijken.![]()
Vooral dat je daarvoor opstaat, ik ben in de vakantie om 2 uur 's nachts gewoon nog wakkerEn slaap dan tot na 12 uur
Pacific schreef:Ik heb morgen een fotoshoot met mijn pony's