VWO 4 - 2015/2016

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pacific

Re: VWO 4 - 2015/2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-15 18:40

Ik heb al sinds ik 13 ben een baantje (of 2) vanwege mijn pony's, dus hier geen zeurende ouders gelukkig :D

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:51

elle108030 schreef:
Poek schreef:
Ik heb al werk :D

Is ideaal voor mij; eens in de 3 weken een zaterdagochtend (6 uur lang). Dan ben ik niet het hele weekend bezig met werken & paarden (want op zondag doe ik de paarden), maar heb ik 2 van de 3 keer gewoon een vrije zaterdag :) En ik verdien natuurlijk best wel wat money :$

is er nog plek voor mij of wa? :')

Spoiler:
het moet ff gezegt worden maar ik word echt helemaal gek van je profiel foto, ben vroeger(2 jaar geleden ofzo) een grote The Vampire Diaries fan geweest :')

Hahah idk, vgm wel! Maar ik denk dat je een beetje uit de buurt woont :')

Grootste TVD fan evaaah hieroo :')
Nee okay zo erg is t nou ook weer niet maar ik vind het wel een fantastische serie :j

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:57

Werken hoef ik van mijn ouders niet. Ik werk al genoeg voor school vinden zij :D

Morgen schoolfoto! Ik sta er altijd zooo vreselijk op! En wat moet je dan aan? Stress haha

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-15 18:59

Ik heb trouwens vast een nieuwe gemist, dus welkom in dat geval :D

Vandaag kreeg ik nog cadeautjes van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag, super leuk! Heb o.a. het boek 'The girl on the train' gekregen, schijnt erg goed te zijn, iemand van jullie die hem gelezen heeft?

Poehh, pony van mijn vriendin stond te koop, maandag kijkers, kwamen vandaag weer en volgende week wordt ze opgehaald :oo gaat zo snel ineens! Heb maar al mijn hulp aangeboden, voor haar vast een ontzettend stressvolle periode, alles regelen en van iedereen vragen e.d...

Wyb_ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 19:25

Pacific schreef:
Ik heb trouwens vast een nieuwe gemist, dus welkom in dat geval :D

Vandaag kreeg ik nog cadeautjes van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag, super leuk! Heb o.a. het boek 'The girl on the train' gekregen, schijnt erg goed te zijn, iemand van jullie die hem gelezen heeft?

Poehh, pony van mijn vriendin stond te koop, maandag kijkers, kwamen vandaag weer en volgende week wordt ze opgehaald :oo gaat zo snel ineens! Heb maar al mijn hulp aangeboden, voor haar vast een ontzettend stressvolle periode, alles regelen en van iedereen vragen e.d...

Ah, lijkt mij ook zo moeilijk. Een tijdje terug hebben een aantal mensen mij voorgesteld om mij pony om te ruilen voor een 'échte' dressuurpony :r Het idee alleen al -:(-

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 20:34

Leuk Gerbrich! Ja, dan gaan zulke dingen opeens snel... Lijkt me ook niet fijn.
Ik wil juist een baantje, maar kan niks vinden :'). Ook een probleem.

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:09

The girl on the train las mijn moeder (maar dan in het nederlands). Ik heb de eerste stukjes gelezen maar vond het niet super. Waarschijnlijk moest ik nog even doorlezen, ik was op pagina 5 :o
Een pony verkopen, tsja, mijn verzorgpony was ook verkocht na 2 keer kijken. Ik heb haar nog samen met een vriendin en de nieuwe eigenaresse langs de weg naar haar nieuwe huisje gebracht. Toen ik thuis besefte dat ze nu echt verkocht was, was het inderdaad moeilijk. Gelukkig had ik die vriendin die het snapte! Echt goed van je, Gerbrich, dat je te hulp schiet! Heb er toen veel aan gehad (knuffels na de verkoop enzo)

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:51

ik had er over na gedacht om the girl on the train te kopen maar ik hou van hardcore fantasie boeken en daar viel dit boek niet echt onder. ik heb wel veel verschillende reviews gezien, het is echt een love it or hate it boek, zoals twilight :')

ik ben op dit moment echt helemaal in de zevende hemel, de ticket verkoop van sleeping with sirens begint morgen *\o/*
Spoiler:
t'is een band

Afbeelding
internet is geen gezonde plek voor mij, ik heb overal wel een reactie gif voor :')

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 07:24

Leuk! Veel plezier :D. Ik mag zometeen lekker mn boeken ophalen....

Wyb_ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 09:44

Mn rooster is bekend *\%/* Najah, ik ben blij! Op maandag hoef ik pas om 10:50 te beginnen dus kan ik daarvoor de paarden doen, dinsdag middag heb ik een korte dag dus kan ik dan al mn werk doen zodat ik 's avonds springles kan volgen. Woensdag is moeilijker en de rest van de dagen gewoon goed +:)+

zaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 10:27

Ik heb een folderwijk en ik vind t idd vreselijk |o als school weer is begonnen ga ik er maar mee stoppen denk ik. Kan helaas geen ander baantje omdat ik heel ver moet reizen voor school :(

leuk elle108030! (sorry weet je echte naam ff niet := )

ken dat boek niet, lees niet zo heel veel meer haha. ben meer van de series op het moment, ben deze vakantie begonnen met teen wolf en ben nu bijna helemaal bij :)) nog andere mensen die hier teen wolf volgen? :9

lekker wyb_ster! (sorry weet ook jou echte naam niet, kan dat echt niet onthouden :') )

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 10:28

Vet leuk Lou-elle!
Dat is wel chill Wyb_ster ( sorry ik weet je echte naam niet := )

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 10:40

zaldi schreef:
Ik heb een folderwijk en ik vind t idd vreselijk |o als school weer is begonnen ga ik er maar mee stoppen denk ik. Kan helaas geen ander baantje omdat ik heel ver moet reizen voor school :(

leuk elle108030! (sorry weet je echte naam ff niet := )

ken dat boek niet, lees niet zo heel veel meer haha. ben meer van de series op het moment, ben deze vakantie begonnen met teen wolf en ben nu bijna helemaal bij :)) nog andere mensen die hier teen wolf volgen? :9

lekker wyb_ster! (sorry weet ook jou echte naam niet, kan dat echt niet onthouden :') )

m'n echte naam is Lou-Elle :j

ik ga in november naar twenty one pilot (ook een band). concerten zijn echt een obsessie voor mij.

en ja ik sta elke maandag extra vroeg op om teen wolf te kijken :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 11:24

Je bedoeld dat je elke dinsdag vroeg opstaat? Want hij wordt op maandag in de VS uitgezonden, en dat is voor ons 2 uur ;s nachts op maandag. :')

Ik ben grote TW EN TVD fan. :D Eerste week heel TW ingehaald (pas dit jaar begonnen) en nu nog 1 seizoen TVD inhalen. :+ En daarna wil ik nog weer suits inhalen..

Mijn baantje is oppassen. Mijn ouders vinden het totaal geen probleem, ik verdien veel meer dan in de supermarkt en wanneer het niet lukt kan ik afzeggen. Maar dat komt ook omdat ik minimaal 1x per week oppas. Eerst paste ik zelf 3 en soms 4x per week op. :))

Wyb_ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 11:26

Haha, ik heb ook een moeilijke naam ook dus neem ik het niemand kwalijk :P

Ik vind het heerlijk om series te kijken maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar :n Al mn vrije tijd gaat in de paarden _-:(

Wyb_ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 11:27

Mijn baan is de paarden onderhouden. Ik heb mijn eigen pony en dan nog de pony van het gezin die ik doe en als ik mijn ouders maar op tijd help met klusjes is het allemaal goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 11:30

Wyb_ster schreef:
Haha, ik heb ook een moeilijke naam ook dus neem ik het niemand kwalijk :P

Ik vind het heerlijk om series te kijken maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar :n Al mn vrije tijd gaat in de paarden _-:(

Ja ik weet ook niet hoe ik het volgend jaar allemaal moet gaan redden.. Paarden, school..... Want daar ben ik al bang voor. :+

Maar goed, 2x 40 min per week moet lukken. :') Oh, en dan nog wolf watch en after after show, dat is ook 30/40 min. :+

En niet te vergeten hardlopen enzo...

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 13:29

deze vakantie heb ik teen wolf om 2 uur s'ochtends gezien :')

als je tw en tvd leuk vind moet je ook eens once upon a time opzoeken. en voor de hardcore fans onder ons zou ik ook supernatural gaan kijken.

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 14:26

Echte diehards hier :'). Ik vraag me ook af hoe ik dit jaar ga overleven, van sommige boeken val je al bijna in slaap door er naar te kijken }:0

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 14:59

elle108030 schreef:

als je tw en tvd leuk vind moet je ook eens once upon a time opzoeken. en voor de hardcore fans onder ons zou ik ook supernatural gaan kijken.

:oo :oo

Vooral dat je daarvoor opstaat, ik ben in de vakantie om 2 uur 's nachts gewoon nog wakker :') En slaap dan tot na 12 uur :))

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-15 15:01

Ik heb getwijfeld om voor de finale van pretty littile liars een wekker te zetten om 2.00 uur 's nachts, maar ik hou teveel van slapen :')

SUITS *\%/* yes, gister weer een nieuwe aflevering gekomen natuurlijk!

Ik heb morgen een fotoshoot met mijn pony's :D

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 15:04

faatxhorse schreef:
elle108030 schreef:

:oo :oo

Vooral dat je daarvoor opstaat, ik ben in de vakantie om 2 uur 's nachts gewoon nog wakker :') En slaap dan tot na 12 uur :))

nee kijk, ik ben meestal dan nog wakker maar ik heb er wel een wekker voor gezet, in het geval dat ik inslaap val. :')

ik heb een paar aflevering gezien van suits maar was er niet zo'n fan van.

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 17:19

Pacific schreef:
Ik heb morgen een fotoshoot met mijn pony's :D

Veel plezier! Laat je een paar mooie zien? ;)
Lou-elle : wauw twee uur is... vroeg :+ wel een hele goede constatering van mij :+
Ik heb nig geen werk, zou moeten werken van mijn moeder, maar ik vertik het om in de supermarkt te gaan werken en dat is ongeveer het enige wat bij mij in de buurt vrij is

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 17:22

@Poek

Ik zie je PF nu pas <3 IANNN <3 <3
Ik kijk ook TVD :o :D

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 18:00

Lou-Elle: Wooww nog een ONCE'er? :):)
Ik kijk ook nog New Girl & Friends, maar ik heb net mijn rooster gekregen en dat is echt *. Elke dag tot 4 uur en 1x tot 5 uur (en dan 8 uur beginnen en in totaal per week maar 3 tussenuren) -O- Dus nu helaas gitaar afzeggen en nog maar 1x per week rijden..

Werken mag ik nog niet helaas,
lijkt me wel leuk!

Veel plezier Gerbrich! Show je later nog het resultaat? :D